torsdag den 22. januar 2015

Kort til Guldbryllup...


Hele formiddagen er blevet brugt ved scrapbordet og det kom der bl.a. dette Guldbryllupskort ud af.


Papiret jeg har brugt er fra Prima. Jeg har med en finger lagt guldfarvet Rub-on farve bag udstansningen med motivet.


Guldbrudeparret er skåret med en dies fra Joanna Sheen - og den fantastisk flotte ramme bag dem er lavet med Cheery Lynn dies.


Guldblomsterne har jeg fået af Asta engang, papirsblomsterne er fra Hobbygaarden og blondeblomster er fra YouDo. Guldudstansningen er lavet med Memory Box dies.


Og igen en Memory Box dies til hjertet . 50 er skåret med Tim Holtz dies.


God torsdag. I aften skal jeg i scrapklubben - juhuuu.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det bare flot Dorthe. Utrolig smukt lavet endda.

    SvarSlet
  2. Et vildt flot kort du har lavet Dorthe :)

    SvarSlet
  3. Virkelig smukt kort du har lavet😊

    SvarSlet
  4. Meget smukt og elegant kort Dorthe. God fornøjelse med scrapperiet i aften, jeg indtager sofaen og en omgang håndbold ;O)))

    SvarSlet
  5. Smukt kort til et guld brudepar. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Dorthe, This card is just beautiful!!! You have combined gorgeous dies and I love the lace flowers - all so elegant. Now I want ALL those dies!!

    SvarSlet
  7. Så lekkert kort til gullbryllupsparet! Lekkert i hvitt og perfekt med detaljer i gull.
    Altfor lenge siden jeg har vært i Danmark, så kanskje jeg burde ta meg en tur snart? Og skal jeg først til Danmark så er det ikke bare for å gå på tivoli eller sykle.... Det er en butikk som trekker veldig.... :D
    klem Unni

    SvarSlet
  8. Åh hvor er det fint. Så smukt og romantisk. Og farvekombinationer er jo bare elegant.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  9. Super lækkert kort med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  10. Så fik jeg kigget tilbage på din blog. Har ikke brugt meget tid på blogrundtur længe, men hvor har du fået lavet mange fine ting. Jeg følger fortsat med for at få ny inspiration og se smukke kort lavet med mange fine detaljer.

    SvarSlet