lørdag den 10. januar 2015

Gult og koralrødt...


og jeg arbejder stadig i Maja rester.


Jeg bliver mærkeligt nok mere og mere glad for den gule farve - den har jeg ellers aldrig været vild med :) 

Sommerfuglen er fra et ark med udstansede sommerfugle fra Studio Light. 


Chipboard skilt - dem kan jeg ret godt lide :)


Forskellige blomster fra WO. Bladene er skåret med Tattered lace dies.


Hjørnet har jeg lavet i stengips i en form fra dette sæt.


Borten er lavet med Martha Stewart punch.


Jeg havde først lavet kortet "færdigt" så jeg synes det var ok. Men så har jeg jo en regel med at når noget er "færdigt" skal der tilføjes 3 ting mere. Kan du finde de 3 ting?
Her er kortet før de kom på *G*


God weekend i stormvejr (scrapvejr?)
Knus.

6 kommentarer:

  1. Lækkert kort! mht de 3 ting så så jeg hurtigt at det var gipshjørnet pg chipboard-teksten. Jeg måtte kigge lidt nærmere for at finde den sidste, men det må være de små dråber under den store blomst ;)

    SvarSlet
  2. Så smukt og så flot en farvesammensætning

    God weekend, knus

    SvarSlet
  3. Smukt - du kan bare det med at sætte farver sammen og at pynte!

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort og i rigtig sommerfarver..

    SvarSlet
  5. Dette er efter min mening de dejligste farver, både yndefulde og romantiske, og de tre ting har andre jo fundet til så dem springer jeg over. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Smukt og sommerligt kort! Lækkert!

    SvarSlet