mandag den 19. januar 2015

Et par kort lavet for Dixi Craft


De kort jeg har arbejdet på for Dixi Craft er nu færdige - og produkterne er udkommet, så nu må jeg vise de sidste af de 30 kort jeg lavede.
Her er et par af dem.

Papiret her er fra "Green Stars" paperpad´en - og så er det "Whitewash" slibepapir.


Bilen er fra en af de nye pakker med toppers.



Jeg har brugt denne (ret fede) embossingfolder til slibepapiret.


 Blondestemplet bag blomsterne er også en af Dixi Craft nyhederne.


 Og endnu et kort hvor jeg har brugt en toppers fra den sephia farvede pakke med biler.

God ny uge.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Flotte kort - tror da ikke jeg kan leve uden de biler der.... ;-)

    SvarSlet
  2. Knalltøffe herrekort! Mange stilige detaljer!
    Skulle gjerne vært innom butikken du jobber i! Kunne nok trengt ett par-tre dager der :) Så mye dere har og så ryddig og systematisk! Det må jo være en drøm å jobbe der, men jeg er redd jeg hadde brukt mesteparten av lønnen på shopping :)
    Godt nytt år!
    klem Unni

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååårh Unni - du må da en tur til Danmark :) Jeg skal gerne vise dig rundt i butikken i flere dage - hihi.
      Og Godt Nytår til dig også!
      Knus.

      Slet
  3. Ja Pips, de gamle biler var nu mere strømlinet og flottere end dem man ser i dag, det er et par dejlige kort, som en hvilken som helst mand vil elske. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede Pis, virkelig flotte herrekort, du har lavet her. De toppers er da bare helt vildt flotte. Så kom der lige et nyt behov igen her ha ha ha

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det mig du kalder Pis? *Klukgriner*

      Slet
  5. Super flotte kort og sikke mange fine nye detaljer du har fået :-))

    God eftermiddag, knus

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte kort - flot med slibepapiret - spændende.

    SvarSlet
  7. wau så flotte kort, nej jeg tror ikke det er godt for min pengepung at komme forbi hobbygården , hold da op en butik med mange lækre sager

    SvarSlet
  8. De biler er da for fede - og kortene er super flotte :)

    SvarSlet