mandag den 5. januar 2015

Et kort igen ...


Godt Nytår allesammen!

Nu er jeg endelig ved at være færdig med min opgave for Dixi Craft - så nu bliver der tid til lidt nyt på bloggen igen.
Det har været super sjovt at lege med Dixi Crafts materialer, tak Rasmus! - Men det er også dejligt når en opgave bliver færdig - der mangler dog liiige en smule endnu - men nu kan jeg se enden - hihi.

Og her er så årets første blog indlæg - jeg har leget lidt med mine Maja design rester, og det blev til dette kort.

Papiret er mest fra Vintage Spring og Vintage Autumn serierne. 
Urene er klippet af et ark fra Autumn serien.


Bladene er skåret i en rest af papiret der ligner træ. Hjerteborten er lavet med Cheery Lynn dies.


Blomster fra WO og scrapberrys, doilyen bag blomsterne er fra et Prima Lace bånd.


Jeg har haft gang i en af mine Martha Stewart punch igen, de skal vist til at bruges noget mere igen *G*


God mandag derude, nu er det (endelig) hverdag igen.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare flot Dorthe. Vildt flot endda og i såå smukke farver.

    SvarSlet
  2. Flot kort du lægger ud med - den punch har jeg også... har bare ikke tænkt på at man kan bruge den sådan...

    SvarSlet
  3. Flotte og fine detaljer på dit kort. Man burde vist bruge sine edge dies noget mere, for det ser jo fantastisk ud.

    SvarSlet
  4. Skønt med inspiration og at se, hvordan en punch kan bruges på forskelligvis

    SvarSlet