onsdag den 7. januar 2015

Et kort i telegram størrelse.


Jeg var egentlig i gang med noget andet i Scraphjørnet - men så fik jeg øje på min nye Spellbinders die - og så MÅTTE jeg lave et kort med den - hehe. Kender I det?
Så i eftermiddag har jeg hygget mig med at lave dette kort.

Jeg har igen brugt af mine Maja design rester, jeg tror aldrig jeg får brugt mine rester op - men det er da rart at bruge bare lidt af dem.
Kortet er A5 størrelse - det er ellers ikke en størrelse jeg tit laver kort i - men det kan være der skal laves om på det ...? :) 

Jeg lavede en stor sløjfe i et stykke fint blonde, den flotte perledims er fra WO - og den der hænger under sløjfen er en velvet trinkets fra Prima.


Mellem blomsterne sidder der en "Shabby chic" resin sommerfugl fra Prima. 

Blomsterne er fra WO - og så nogle jeg fik af Laila fra klubben engang, dem med den sorte midte... er der nogen der ved hvor de kan købes? - for mine er snart brugt op - og jeg synes de er SÅ fine!!


Skiltet er i Chipboard og er fra Papirdesign.


Motiv fra Digital paper - og den flotte ramme er min nyeste Spellbinders (me liiike).


Nederst på kortet har jeg brugt en af mine yndlings kanter fra Martha Stewart.


Jeg satser på at få mere gang i bloggen nu :) - og også i at besøge I andres blogge, og det glæder jeg mig til!
God aften.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Supersmukt kort du har lavet. Hold op, det er fristende med sådan en ramme....

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du er glad for din nye ramme... Den er vildt flot!!!
    Smukt kort du har lavet, rigtig god størrelse med masser af plads til fine detaljer. Sikke fin sommerfugl, gad vide om man kan lave en støbeforme til gips af den???
    Ses vi i Nr. Snede?
    Knus Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi ses nemlig i Nr. Snede ;) - Det var jo så smadder hyggeligt sidst.
      Jeg tror da sagtens man kan lave en støbeform med de sommerfugle - men tror måske ikke det er helt legalt *G*

      Slet
    2. Nej, det kan du da have ret i... Det havde jeg ikke lige tænkt på:-)
      Glæder mig til vi ses!
      Knus Eva

      Slet
  3. Det er et skønt kort du har lavet og den ramme er så flot.

    SvarSlet
  4. Det er da et fantastisk vildt flot kort, du har lavet her. Den die kan jeg da vist også rigtig godt lide tror jeg he he. KAn se det snart blír dyrt igen igen så. ha ha ha.
    Super smukt arbejde som altid.

    SvarSlet
  5. Utroligt smukt og lækkert kort og med en masse super skønne detaljer. Nyt "legetøj" skal ikke for længe og være ubrugt ;O)))))

    SvarSlet
  6. Meget smukt kort i gode farver og mange smukke detaljer :-)
    Maria & Tina fra "En verden af kunst"
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2015/01/giveaway-doneret-af-maja-surland.html

    SvarSlet
  7. Super lækkert kort i smukke farver og med masse af lækre detaljer ◕‿◕
    Knus fra
    Dorthe ◕‿◕

    SvarSlet
  8. Du har ret, den dies er super smuk, og kalder på at komme på det næste kort, jeg har været uden både telefon og netadgang siden i lørdags, det har været frustrereene, der var noget galt i vejen vi var 100 tdc kunder der var hægtede af, men nu virker det igen. knus morkaren.

    SvarSlet