onsdag den 14. januar 2015

Et grønt kort.


Jeg trængte lige til at slappe af i scraphjørnet her til aften, så efter aftensmaden fik jeg lavet dette kort.
Jeg beklager at billederne ikke er de bedste.


Papiret er (surprice!!) Maja rester *G*


Hjertelig Tillykke er et stempel jeg købte på Convention, de små sommerfugle er fra KarenMarie klip.
Rammen er lavet i Martha Stewart clay og blomsterne er fra WO, de har fået lidt Stickles "Crystal"


Nøglen er i stengips - den er støbt i denne Martha Stewart form. Bladene er skåret med Joanna Sheen og Tattered Lace dies.


Motivet er igen fundet på nettet.


Hav en herlig aften.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Suuuuper smukt kort Dorthe og farver man bliver glad i låget over ;O))))

    SvarSlet
  2. Flot kort. Jeg kan rigtig godt lide dit farvevalg her.

    SvarSlet
  3. Hvor er det lækkert, selv om det ikke er "lyserødt" du kender jo min svaghed. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Igen et meget smukt kort - er vildt med farverne! Ligesom forår i luften :-).

    SvarSlet
  5. Atter igen et fantastisk flot kort Pips, og i en super lækker farvekombination også.
    Så smukt og vel lavet.

    SvarSlet
  6. Smukt kort i lækre farver.

    SvarSlet
  7. Skønt med de grønne nuancer - det er der sårn lidt forår over...og i det hele taget et super smukt kort :)

    SvarSlet
  8. Flot kort i smukke farvenuancer og mange dejlige detaljer!

    God weekend - og knus :)

    SvarSlet
  9. Dorthe, I follow your blog and your work is gorgeous. I especially love this card with its soft image and pretty greens.

    SvarSlet