onsdag den 21. januar 2015

Et Fodboldkort.


Dette kort er også lavet med Dixi Craft materialer.
Blandt de nye toppers er der nemlig også nogle med seje fodbold motiver - og de er jo perfekte nu til konfirmationer.

Papiret er fra denne paperpad.


De blå blomster er fra Scrapberrys og metalblomsten er fra de nye pakker fra Dixi craft


Bag motivet har jeg lavet en "ramme" med 4 udstansninger af det nye buede vindue fra Dixi.


De toppers er da super seje! 


Og så yderligere et par kort med Dixi materialer.
Til dette er der brugt papir fra en af de helt nye paperpads "Baby Pink", motiv fra denne pakke toppers, et par af de nye blondestempler og lækre metalblomster.


Her er brugt papir fra "Vintage flowers" paperpad, og motiv fra denne pakke toppers - og hjerterne er fra denne pakke toppers


God onsdag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Hold da op så mange utrolig flotte kort her igen Pips. Alle er bare kanon.

    SvarSlet
  2. super flotte kort du har lavet med så mange lækre detaljer. nej det er kun jobbet hos Sizzix jeg stopper med mine indlæg hver tirsdag efter 2 år

    SvarSlet
  3. Skønne kort alle tre, det med uglen er super sødt:)

    SvarSlet
  4. Super flotte kort - og de toppers er jeg da vist nødt til at investere i tænker jeg. Nå men det er det jo heldigvis råd for ;D

    SvarSlet