fredag den 30. januar 2015

Et Bryllups- rammekort.

Min niece og hendes mand skal til Bryllup næste lørdag og de spurgte om jeg kunne lave et kort - og gerne et rammekort.
De læser ikke blog - hihi... så jeg kan godt vise kortet nu.
Min Silhouette blev sat i gang med at skære en stak rammer, dejligt nemt! 
Og nu har jeg igen et lille lager.
Baggrundspapiret til dette kort er fra "Vintage Romance" blokken fra Marianne design.


Navnene er stemplet med JustRite alfabet og stanset ud med Cheery Lynn Fishtale banner.
De blev pyntet med en dobbeltsløjfe i satin og en fin bling perle.


I modsatte hjørne er datoen - også stemplet med samme stempler og stanset ud med dies fra Memory Box.
Jeg trak et stykke satinbånd gennem blonden der er bag skiltet.


Hjerteborten er også en Cheery Lynn dies.


En samling af forskellige blomster.


Og mit fine brudepar fra Joanna Sheen.


Så nu håber jeg hun bliver tilfreds med kortet.
God fredag.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Ellers skulle hun da være et skarn, for det er bare kanon flot Dorthe. Super smukt i enhver henseende og bare lækkert udført.

    SvarSlet
  2. Åh, for eit nydelig rammekort!!

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt, fint og romantisk.

    SvarSlet
  4. Meget romatisk kort :-). supersmukt den effekt, rammekort giver.

    SvarSlet
  5. Skønt kort, som jeg jo så "live" i går. Så fint med så skønne detaljer.

    SvarSlet
  6. Smukt og romantisk

    God weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  7. Nydelig bryllupskort! Så mange vakre dies og detaljer!
    klem Unni

    SvarSlet
  8. How very beautiful Dorthe!! Love the couple in black and white on the heart doily!! The fish tail banners and background paper are so pretty too!!

    SvarSlet
  9. Rigtig smukt og super romantisk kort.
    Knus til dig herfra.

    SvarSlet