lørdag den 24. januar 2015

En fredfyldt plet...


I går opdagede jeg at Dusty Attic igen har en månedsudfordring - og den kan jeg da ikke lade gå min næse forbi.
Så her i eftermiddag har jeg siddet og nusset med et LO igen ... jow jow ... den er god nok - jeg har lavet et LO :) 
Januar måneds mood board ser sådan her ud - Farverne er ikke umiddelbart nogle jeg ellers ville sætte sammen, men hold op jeg hyggede da jeg først kom i gang, og jeg blev egentlig ganske godt tilfreds med resultatet.


Og her er hvad jeg fik lavet.


Jeg brugte ensfarvet mørkeblåt karton - og et bredt stykke beigefarvet blonde. 
Billederne er taget på Samsø for nogle år siden, træværket med mågen blev dels klippet og dels stanset ud - og så havde jeg en måge fra Dusty Attic jeg malede og nu kan de to måger gøre hinanden selskab. Bag billedet er der lagt lidt Rub-on farve på.


Jeg har prøvet at ramme alle farver i paletten i mood boardet *G* - her er blomster fra WO, en lille flaskepost, krabbe skåret med dies fra Marianne design, knap med anker, en lille konkylie og en søstjerne fra et armbånd.


Jeg tog en strimmel mørk lilla karton og herpå limede jeg en strimmel fiskenet, det røde kanter er "affald" fra en pakke Dusty attic snørrestykker.


Hjørnerne er også fra DA - de blev farvet med Rub-ons metallic farve.


Den fine perlemorsplade har jeg fået af Eva.


Bogstaverne er fra Websters pages. 


Her er søstjernen lige lidt tættere på.


Nu vil jeg så se om ikke jeg kan nå at deltage i udfordringen hver måned igen - det er nu så hyggeligt.
Hav en herlig lørdag aften.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare flot. Sjov detalje med mågen.

    SvarSlet
  2. Super flot og elegant som vanligt Dorthe.

    SvarSlet
  3. Smukt LO... Det mestre du lige så flot som når du laver kort:-) Ret lækre farver sammen, men det ville jeg heller aldrig selv have fundet på;-)
    Dejligt at se du har kunne bruge perlemorspladen og er ret imponeret over at du kan huske hvor du har den fra...
    Knus Eva

    SvarSlet
  4. Hvor spændende at se LO's fra dig :)

    SvarSlet
  5. FAntastisk gennemført! Og alle detaljer... superskøn LO

    SvarSlet
  6. Just beautiful!! So many lovely things to look at

    SvarSlet
  7. Såååå mye lekkert du har laget siden sist jeg var her.
    Du er så kreativ og flink.
    Håper å komme i gang igjen jeg også.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. lækker udfordring i skønne farver.... og hvor har du lavet et super smukt layout efter den.
    Skøn tekst der matcher det smukke billede

    Ha en rigtig god søndag, knuss

    SvarSlet
  9. For en vakker LO! Nydelig!
    Ha en fin søndag :)
    klem Unni

    SvarSlet
  10. Beautiful LO! I really love your little clusters of fun things! Thanks for playing along with us at Dusty Attic!

    SvarSlet
  11. I am so glad you found our monthly challenges for 2015! That DA sea gull is PERFECT for your page! And your cluster is full of yummy goodness. My FAVOURITE piece of your LO is that wide trim! How CLEVER of you to use it in this way! It looks like netting from the beach:):) Thank you so much for joining us at Dusty Attic this month:):)

    SvarSlet
  12. I love this layout it is stunning and so much Dusty Attic used as well, great colors and awesome photo choice

    SvarSlet
  13. This is so beautiful! I'm loving the unique framing of your photos! xo

    SvarSlet
  14. So very Beautiful,both your photo & LO!!!!

    SvarSlet