tirsdag den 27. januar 2015

Dobbeltkort.


Jeg blev spurgt om jeg kunne lave et dobbeltkort til 2 x 50 års fødselsdag til en dagplejer og en bilfreak.
Jeg kan jo godt lide den slags udfordringer - så her er resultatet.


Jeg lavede kortet i telegramstørrelse, der skulle jo være lidt plads at pynte på *G*
Baggrundspapiret er fra Papermania.

Kvinden med barnet må da være et passende motiv til en dagplejer, det er fra denne pakke toppers.
Doilien bag er skåret med Prima dies. Bogstaverne er stemplet med dette sæt Joy stempler og derefter stanset ud med denne punch.


Motivet med bilen er fra denne pakke toppers og den gamle bil er stanset ud med dies fra Crafty Ann.
Tandhjul cirklen er en Joy dies.


Den runde udstansning er lavet med spellbinders dies og bag den en doily fra et stykke Prima trim


Forskellige WO blomster. Swirls er skåret med Die-namics dies.


Metalhjørnet har fået lidt stickles og en rose.


Huuha - det blev vist et længere indlæg ;)
God tirsdag derude...! Nu vil jeg gå hen og bage boller.
Knus.

11 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort og med mange fine detaljer.
    Bollerne er til på torsdag aften:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha Bente - så tror jeg sgu de er blevet lidt tørre ;)

      Slet
  2. Fantastisk flot kort her igen Pips. Smukt og elegant som altid.

    SvarSlet
  3. Skønt kort, modtagerne nok bliver rigtig glad for - mere personligt kan det næsten ikke blive!

    SvarSlet
  4. Super smukt kort. Rigtig flot kombination med de forskellige hverv :-)

    SvarSlet
  5. Det er du da kommet flot fra, men det er rigtig du elsker sådanne udfordringer, og klarer dem altid flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Den udfordring slap du jo super fint fra - og det er der joi så meget nyt i :D

    SvarSlet
  7. Another great card! Love the old cars!

    SvarSlet
  8. Det klarede du da til UG... super kreativt og så smukt pyntet

    God dag til dig, klemm

    SvarSlet