onsdag den 24. december 2014

Glædelig Jul.

Juleblogningen gik helt i kage her i år - hihi
Jeg har INTET kreativt fået lavet de sidste par uger.
Jeg har dog fået bagt og syltet og stegt og lavet masser af lækkerier i køkkenet - men jeg har ikke fået blogget, og hvor spændende er et billede af en kage eller hjemmelavet rødkål egentlig også? *GG* 

Jeg vil ønske alle I, der lægger vejen forbi min blog, en rigtig Glædelig Jul.
Tusind Tak for alle Jeres skønne kommentarer herinde i løbet af året - det er dem der er bloggens "brændstof".


Jeg satser på at jeg de næste dage måske finder scrappelysten frem igen, jeg har ihvertfald et par ting jeg SKAL have lavet! :)

Hav en fantastisk Juleaften - og må alle dine ønsker gå i opfyldelse!
Knus.

5 kommentarer:

  1. Jeg ønsker også dig en dejlig jul, og vi ses igen efter jul. Knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde. Vi ses på den anden side. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Tak i lige måde Pips.
    Jeg gider da godt se et billede af rødkål........Desværre sprang jeg over det hjemmelavede i år. Og det fortryder jeg nu. Så næste år laver jeg det igen.

    God juleaften til dig og dine.
    Knus fra Henriette, Erik og Annette

    SvarSlet
  4. Tusind tak og i lige måde Pips. Håber du får en fantastisk herlig jul og nytår med din familie også Pips. Glæder mig til at se masser af mere flot inspiration fra dig i det nye år igen, men nu først nyd endelig ferien og livet, så skal lysten nok dukke frem igen.

    SvarSlet
  5. God jul og et skønt nyt kreativt år

    SvarSlet