søndag den 28. december 2014

En kalender.

Glædelig Jul!
Min søster skal bruge en kalender som værtindegave Nytårsaften - så den fik jeg lavet i går.
Eneste krav var den grønne farve - den SKULLE med ;) - så det kom den - hihi.

Jeg har brugt cremefarvet og limegrønt karton - og så har jeg brugt mit "Wild Flowers" punchsæt fra Martha Stewart.
Jeg kan simpelthen ikke lide de røde tal og bogstaver på kalenderen - men sådan ser den jo ud... det er bare ikke nemt at få til at passe med ret mange farver.
Så jeg har en stak af de kalendere jeg nok ikke får brugt - hihi. 

Sommerfuglene er nogle gamle gamle nogen fra KarenMarie klip, og rhinstenene er fra Dixi crafts.


Jeg delte en rhinstensswirl i to - og så har jeg sat dew drops rundt i blomsterne i kanten.


Blomsterne er dels fra Prima og WO. Bladene er skåret med Joanna Sheen dies.


Så fik jeg da omsider lavet lidt i Scraphjørnet igen - hehe. 
Nu er det vel også ved at være tid for årets Top 10 lister. Laver du Top 10?
God Søndag.
Knus.


5 kommentarer:

  1. Det er da blevet rigtig godt Pips. Det blír hun da helt sikkert glad for, og kalenderne kan da sagtens gå med rigtig mange farver.

    SvarSlet
  2. Dejligt lige at have en man kan bestille hos!;) og flot blev det.
    God søndag

    SvarSlet
  3. Man bliver helt i forårs/ sommer stemning med de farver, rigtig lækker ;O)))

    SvarSlet
  4. Rigtig forårsfin kalender. Dejlige farver.
    Jeg springer over top 10 i år, men glæder mig til at se din :-)

    SvarSlet