mandag den 29. december 2014

En bog til min far.


I dag har min far fødselsdag.
Han husker ikke så godt mere - og kan ikke huske hvem der har besøgt ham og om de eventuelt havde noget med.
Sidst jeg var der stod der en flaske mjød på bordet - og han anede ikke hvem han havde fået den af.
Derfor har jeg nu lavet denne bog til ham.


Det er jo ikke en Gæstebog som sådan - men nu kan min søster og jeg da holde hinanden lidt ajour via bogen, om hvornår vi har været der - hvad vi evt. havde med, om vi har handlet for ham eller hævet penge for ham - og al den slags. Og andre gæster kan jo også lige skrive en lille melding.
Så det er ikke en Gæstebog - men en Besøgsbog bestemte jeg mig til - hihi.
God mandag.
Knus.

11 kommentarer:

  1. Fantastisk ide' og supersmuk besøgsbog. Knus fra 10na

    SvarSlet
  2. Det var da en god ide. Flot besøgsbog.

    SvarSlet
  3. Det er rigtig flot og det er en god idé :)
    Rigtig godt nytår. Knus fra Dorthe <3

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot Pips, og det er en rigtig god idé, for det kan nogle gange være rigtig svært at holde styr på de ting, når de ikke husker så godt mere. Der var også sådan en bog (bare en sort japanbog dog LOL) hjemme hos min bedstefar det sidste par år han levede, da vi havde det samme problem, men den der vil jeg da have i tankerne, hvis vi får brug for en til min far eller andre her, for den er rigtig flot at há til at ligge også.

    SvarSlet
  5. Hvor blev den god... Han må være stolt af sin datter...

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot og en rigtig god ide.... en sådan havde vi også hos min svigermor, for hun kunne heller ikke altid huske, hvem der havde været der

    God aften, Lissy

    SvarSlet
  7. Den er rigtig flot, og en rigtig god idé.

    SvarSlet
  8. Se se, nu forstår jeg så forskellen ;-) og sikke en super god idé du der har fået - og så gør det jo heller ikke noget, at bogen er super flot tillige med :-)

    SvarSlet
  9. hvor er den flot og en rigtig god ide, sådan an besøgsbog havde vi også lavet til min mor da hun kom på plejehjem. Ønsker dig et godt og kreativt nytår

    SvarSlet