mandag den 1. december 2014

December blogningen skydes i gang...


Så blev det d. 1. december - og traditionen tro vil jeg forsøge at blogge hver dag frem til jul.
I dag er det et julekort jeg lavede i aftes jeg vil vise Jer.

Baggrundspapiret er fra den nye Maja design juleserie. Jeg var så heldig at få en serie af Bodil en aften i klubben. :) 
Den fantastisk smukke blonde var i min adventsgave i går - sammen med andre lækkerier. Det skal jeg nok vise jer en anden dag.
Skiltet er skåret med memory box die og derefter skar jeg teksten ind i med denne Nellie Snellen dies.


Motivet er fundet på nettet, jeg har været så heldig at finde masser af skønne motiver på Pinterest. Den helt fantastiske ramme er skåret med en ny Spellbinder der kom hjem i Hobbygaarden forleden (den er allerede udsolgt i den fysiske butik). 

Vanterne er skåret med Joy Craft dies, og snefnugget er en memory box dies.


Den fine hvide blomst til højre fik jeg en stak af, af Bente, i klubben torsdag aften, den passede bare så fint her. Roserne er fra WO. Jeg har igen lavet snoede dimser med wire. Det kan i se mere om HER. Nu er det bare nemmere - for det er kommet hjem i mange farver! :)


Her er 2 wire-spiraler :) - Stjerneborten er skåret med poppystamp die,


Dagen i dag skal bruges til scraphygge - jubiiii. 
Glædelig December!
Knus.

12 kommentarer:

  1. Det er kanonflot!
    God 1. December.

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort med skønne detaljer.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt julekort og rigtig dejlige farver

    SvarSlet
  4. Smukt julekort og smarte dimser du kan lave med det der nye noget. Så nu er man allerede ved at lave ny huskeseddel......
    Dejligt at du igen er med på julebloggingen. Jeg prøver også på det.....mellem læge besøg og rtg osv...... Det er ikke sjovt det her. Puha.....
    God dag til dig.

    SvarSlet
  5. Så smukt kort her igen Dorthe, du er helt utrolig til altid at få alt til sse godt ud. Sååå flot.

    SvarSlet
  6. Super, super flot kort. Og sikke mange fine dies du har...
    God dag.

    SvarSlet
  7. Dejligt du også er med Pips : ) skønt kort og glædelig 1 dec

    SvarSlet
  8. Hvor er det lækkert, den blonde foroven ligner "næsten" istapper. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Rigtig lækkert kort. Glædelig 1. december :)

    SvarSlet
  10. Rigtig flot kort med mange lækre detaljer, den der spellbinders skal der vist lige kigges lidt på, for den ser meget anvendelig ud

    SvarSlet
  11. super flot og gennemført kort. Glæder mig til at følge med i julerierne igen i år

    SvarSlet