onsdag den 31. december 2014

Årets Top 10.


Her på årets sidste dag har jeg kigget tilbage på de ting jeg fik lavet i løbet af året.
Og som det efterhånden er en tradition i blogland har jeg lavet årets Top 10 - over de ting jeg selv blev mest tilfreds med i året der gik.
I år bliver det dog kun til denne ene top 10 - for jeg har ikke fået lavet mange LO i 2014, så her følger en top 10 med næsten ene kort - og lige en enkelt æske.
Men til Jer der ikke orker kigge med vil jeg lige allerførst sige Rigtig Godt Nytår. Tusind Tak for besøgene herinde i løbet af 2014 og Tusind Tak for de mange skønne kommentarer.
Blogland er blevet lidt død i forhold til tidligere år - men jeg har nu tænkt mig stadig at blogge i 2015. Og jeg håber I stadig vil kigge forbi herinde.


Og her er mine egne 10 favoritter fra 2014 så - i vilkårlig rækkefølge.










Godt Nytår!!!
Knus.

12 kommentarer:

  1. Smuk top 10, det må have været svært at vælge mellem alle de fine ting du laver. Rigtig godt nytår, glæder mig til vi ses i det nye år. Knus

    SvarSlet
  2. Super lækker Top 10.
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  3. Det er nogle rigtig lækre kort i din top 10! Jeg vil glæde mig til at se mere på din blog i 2015 - Jeg vil også selv fortsætte med at blogge!
    Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  4. Tak.... ønsker også dig og din familie et
    Rigtigt Godt Nytår

    Og sikke en flot top 10

    SvarSlet
  5. Rigtigt Godt Nytår til dig og dine

    SvarSlet
  6. Smukke kort her alle sammen som altid.
    Rigtig godt Nytår til dig og sine.

    SvarSlet
  7. Virkelig lækre kreationer - det ene flottere end det andet

    SvarSlet
  8. De er nogle flotte ting du har lavet, tak for god inspiration på din blog og tak fordi du så tit henviser til hvad du har brugt.
    Jeg vil ønske dig et godt nytår og glæder mig til at følge dig i 2015
    Hilsen Annette

    SvarSlet
  9. Det er umuligt at finde ud af, hvilken en der er flottest... de er bare så smukke alle sammen!

    SvarSlet
  10. Så smukke kort du her viser på din Top 10. Glæder mig til at følge din blog igen efter en lang pause. Jeg er også selv klar til at snuppe et par ideer hist og her. Blev inspíreret af at kigge mange af dine indlæg igennem i dag. Det endte med en større bestilling, så tak for det....

    Også rigtig godt nytår til dig og dine. Vi ses snart igen.

    SvarSlet
  11. En lekker liste!
    Et riktig godt nytt år til deg:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet