mandag den 8. december 2014

8. december...


og jeg har endnu et julekort at vise frem *G*
Mon I snart er træt af alle de julekort..?
Dette er kortet jeg ledte efter papir til da jeg blev inspireret af min Pion stak til at lave et par andre.


Og også her endte det med Pion papir.
Det er egentlig ikke pyntet så forfærdeligt meget, bare med et par julestjerner, lidt perlesnor og en sløjfe.


Jeg er vild med motivet med julestjernerne og det skulle bare bruges :)


Billetten er en af Vivis "free printables".


Dagens indlæg herfra. 
Tænk at det allerede er d. 8. december... det går lidt hurtigt synes jeg!
Måske man snart skulle tage sig sammen og få købt de sidste gaver - :)
God ny uge derude - og tusind tusind tak for besøg og kommentarer.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Søde julekort i rigtige julefarver :-) Jeg er vild med dine guldperler på snor...

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort her igen Pips, og bare rolig man bli´r ikke træt at at se dine smukke kort her.

    SvarSlet
  3. smuk papir - smuk tilbehør, smuk kort :-)

    SvarSlet
  4. Der er så smukt med alle define blomster på
    Jeg mangler kun to gaver :-))


    God aften til dig, knuss

    SvarSlet
  5. Så flot. Og der er nu stadig noget med rød og jul. ......
    Lad være at gå i Imerco i Vejle. Jeg har kogt derinde i en kø i dag, så jeg var lige ved at gå amok. Men havde reddet mig sidste kasse af en ting jeg bare skulle have. Så puha.....

    SvarSlet
  6. Dejlig julekort, og den røde julestjerne er nok den mest julede blomst man får på denne årstid, er du færdig med at bage, jeg er ikke begyndt endnu. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Lækkert julekort. Jeg elsker de rød/hvide farver på julekort :)

    SvarSlet
  8. Rigtig søde kort.
    Julegaver jeg har købt en, men det er ganske normalt for mig !

    SvarSlet
  9. Flotte julekort og rød kan det være mere julet : )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  10. Flot julekort og nej, jeg bliver altså ikke træt af at se julekort i december måned - hvis ikke i december hvornår så?
    Dejligt at se din kæde - synes, det er svært at bruge, men det er jo lige med at finde en brugbar måde ;)

    SvarSlet