lørdag den 6. december 2014

6. decenber...

Og igen i dag er det et julekort jeg har at vise.


Papiret er fra en rigtig lækker 6" x 6" Joy Paperpad "Winter wonderland" 
Juleklokkerne er skåret i mat sølvkarton med dies fra Crafty Ann.


Julestjernerne er skåret med Cheery Lynns lækre dies. Jeg har skåret nogle i hvidt karton og nogle i sart blå/hvid vellum. Grangrenene er skåret med min absolutte yndlings grangren fra Tattered Lace, den er superfin - og det er nok også derfor den er umulig at opdrive lige pt.


Harerne er en die fra Joanna Sheen.


Er Rudolf ikke bare super sød? - Jeg har lagt sne på hans gevir med en "Winter decor snow" tube.
Borten er også en die fra Joanna Sheen. 

Merry Christmas er en die jeg har fået - jeg ved ikke hvilket mærke det er. :)


Og motivet er (som sædvanlig) fundet på Pinterest :)


Nu vil jeg hygge med morgenkaffen og en blogrundfart! 
God weekend derude.
Knus.


13 kommentarer:

  1. hyggelig julekort - so også kan bruges til vinterkort med ændret tekst. Flot med mange detaljer.

    SvarSlet
  2. Igen et virkeligt sødt julekort med rigtig mange fine ting på. Lækkert.

    SvarSlet
  3. Et dejligt julekort som sædvanlig, hyggeligt. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Som altid et super skønt julekort, med masser af flotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot og stemnings fuldt kort, det oser jo at gammeldags jul : ))
    Rigtig god 6 dec

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig sødt julekort.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort med lækre detaljer, og den snemand er da bare for skøn :)
    Glædelig 6. december

    SvarSlet
  8. Hyggeligt at lave julekort :-)) og dit kort er som vanlig smukt og så fint dekoreret

    God lørdag aften, knuss

    SvarSlet
  9. Rigtig sødt julekort.. men nu altid overlækre kort du laver... ;)

    SvarSlet
  10. Sikke et fantastisk kort - er helt vild med det og de harer bliver jeg vist nødt til at få fundet og lagt i kurven for hold op de er kære
    Da jeg læste dit indlæg kom jeg til at tænke på, hvordan det må være at blive "efterladt" i dine scrapsager - hold op jeg kunne hurtigt få "et par timer" til at gå uden at kede mig ;)

    SvarSlet