fredag den 5. december 2014

5. December...

På julekort kurset på Scrapsisters havde Gitte lavet et kort som jeg lavede min fortolkning af sådan her:

Nu har jeg fortolket det om til Dixi *GG*
Og det kom der dette kort ud af.


Baggrundspapiret er fra "Vintage no. 1" blokken. 
En lille sløjfe og blomst og bjælder skulle der være plads til ..


Winter er skåret med joy die, jeg skar både i hvidt og bunt karton.


Motiverne er fra denne pakke toppers. Rammen omkring motivet er skåret i glitter karton med Dixi dies,


Hav en herlig fredag alle I skønne mennesker :) Vi "ses" igen i morgen.
Knus.

Nååh ja... Rasmus har forresten lavet et "inspirationsgalleri" på Dixi Craft siden - det kan I se HER

11 kommentarer:

  1. meget smukt og elegant kort

    SvarSlet
  2. Det blev smukt. Kan godt genkende grundideen... :-) Det ser koldt ud derude - din baggrund er bare sne...

    SvarSlet
  3. Det er bare sindsygt flot >Dorthe, og super fedt med det der sepia look på det hele, sååååå flot.

    SvarSlet
  4. Det er to rigtig flotte kort!!
    God fredag.

    SvarSlet
  5. Sikken et skønt jule/vinter kort, det er så smukt på grund af det enkle farvevalg, og det er du jo rigtig god til. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Flotte kort du har lavet Pips : )
    Rigtignok aften her d. 3 dec

    SvarSlet
  7. Flot kort, som jeg er vild med. Mange tak fordi du er så god til at skrive en materialeliste - det er utrolig dejligt (men til tider også dyrt, da man så finder ud af noget, man da mangler ;) )
    Er vild med bjælderne og teksten

    SvarSlet