torsdag den 4. december 2014

4. December...

Og i dag er det et fødselsdagskort til en dame der elsker engle jeg vil vise jer.


Baggrundspapiret er fra en Tilda blok.
 Motivet er fra et udstanset Studio Ligt 3D ark, jeg har dog kun brugt et enkelt lag.
Kageservietten er fra en pakke med mixede farver. 

Stemplet købte jeg på convention engang, det er stanset ud med "kommode-punchen" 
Jeg har igen brugt min nye hjertebort dies fra Cheery Lynn.


En af mine små hjemmelavede englebasser skulle der selvfølgelig også være plads til på kortet.


Blomsterne er fra WO og bærrene har jeg pillet af en lysmanchet engang :) - under blomsterne er der et stykke osteklud. De fine perleswirl var i den goodiebag vi fik på convention sidst.


Tusind tak til alle I der ligger vejen forbi her på bloggen! 
Og endnu mere til Jer der også efterlader en kommentar - det er simpelthen så hyggeligt at læse kommentarerne - og de gør det bare så meget sjovere at blogge!
God torsdag derude. Her er der klubaften i aften - og det er altid hyggeligt.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Dejligt fødselsdagskort du viser her. Og farvenuancerne er jeg vild med.

    Ja det er skønt at få gang i bloggeren igen, men tiden går altså også........ Håber vi alle får et rusk op og måske fortsætter.....
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Endnu et super lækkert kort Dorthe, som hun da kun kan blive glad for. Lækkert udført i alle detaljer som altid, så det er ved at være svært at finde på inteligent kommentarer uden at lyde som en gammel ridset plade her LOL. Men flot er det helt sikkert.

    SvarSlet
  3. Flot englekort. Den gibsengel er godt nok lækker.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  4. Meget smukt kort du har lavet og meget skønne ting du har brugt på kortet.
    Du skriver at din engle er hjemmelavet, den er jeg fuldstændig vild med, må jeg spørge hvad du har brugt af form, for den kunne da så nemt komme på min ønske seddel.
    Igen tak for skøn inspiration fra din hånd:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke noget navn på formen - så det kan jeg ikke hjælpe dig med Annette.

      Slet
  5. Dejligt kort, den gibs engle er da vild sød : )
    Rigtig god 4 dec.

    SvarSlet
  6. Ja jeg er også helt vild med den lille engel, kan du ikke sætte dig og lave en hel bunke og sælge dem på FB jeg vil gerne købe. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt og perfekt til en der elsker engle

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint... håber I hygger jer i klubben iaften

    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  9. Fint kort som jo må være perfekt til en, der er vild med engle :)

    SvarSlet