onsdag den 3. december 2014

3. December...

Hvor er det dejligt at der igen er lidt aktivitet i blogland. Og tusind tak for alle de søde og dejlige kommentarer i efterlader!
I dag er det et Dixi Craft herrekort jeg vil vise jer.


Baggrundspapiret er fra denne blok "Vintage Flowers/Teal blue".
"Gone Fishin´" er en die fra Cheery Lynn
Og motivet er fra denne pakke toppers.


Jeg har brugt mit vanddråbe stempel fra Gabrielle Polacco - Jeg er VILD med hendes stempler.
Kender I dem ikke kan I se nogle af dem HER og øverst på siden HER.
Vanddråberne er desværre ikke kommet hjem endnu.


Fiskene er fra et stykke stof der blev sat på serviet folie og derefter klippet ud.
Rammen er lavet med Dixi Craft die, Jeg satte lidt små og store rhinsten på rammen.


Rosen er fra WO, de andre blomster har jeg fået af Laila fra klubben engang.
Og de kunstige rosmarinkviste er købt i netto.
Uhmm... friskfanget fisk og rosmarin... :)


God onsdag.
Jeg tror jeg skal ud og have købt lidt julegaver i eftermiddag :)
Knus.

Dixi Craft materialer:
Papir: PP0022
Die: MD0003
Toppers: ET0205
Rhinsten: RHIN0008 og RHIN0108


18 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint kort - og skønt med din fantastiske materialegennemgang. Jeg skulle netop til at spørge, hvad du dog havde brugt til det, der ligner rosmarin ;) ..
    God tur - jeg var afsted igår, hvor ca halvdelen kom i hus. Resten må vente et par dage, for nu vil jeg lige trække vejret, få de andre pakket ind og generelt få huset pyntet op til jul :)

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort.
    Jeg er stadig vild med det stempel med dråberne. Jeg synes ikke at jeg kan se det i shoppen?
    God decemberdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er desværre ikke kommet hjem endnu - men det skulle gerne komme :)

      Slet
  3. Superflot kort - igen. Jeg er også vild med "dråbestemplet" - giver du lyd, når det kommer??

    SvarSlet
  4. Super flot fiskekort. Og sikke stempel med vanddråber..... Det brude forbydes at vise nye fristelser på bloggere. Nu er jeg lige ved at have ryddet dosmerseddel, og så kommer al den juleblogging og viser nye ting.
    Det er en evig kamp at holde dem seddel på 0.
    Håber du får en god dag med far i Vejle.

    SvarSlet
  5. Lækkert kort og hvor er det et flot vanddråbe stempel... den må jeg nok have engang ;-))

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
  6. Super flot kort igen Pips, du forstår godt nok at skabe de nye behov her med alt du laver he he.
    Og du kan lige så godt gí op med det samme Anette, for det kommer aldrig til at ske, at vi går I 0, det tror jeg i hvert fald ikke rigtigt på mere ha ha ha

    SvarSlet
  7. Flot kort og skønt stempel det med vanddråberne, måske skulle man ….
    Rigtig god 3 dec

    SvarSlet
  8. Sikken et dejligt kort, jeg fik også lyst til fisk til aftensmad, men det er ikke en af Maxs livretter, og vi fik fisk i sidste uge, så jeg må nok vente til han har glemt det, i siger jo alle at jeg skal forkæle ham, det gør jeg også. kan du sige til din chef at der skal købes mange vanddråbe stempler ind. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Igen et rigtig flot fra dig - med mange lækre detaljer

    SvarSlet
  10. Super lækkert kort fyldt med detaljer :-)

    SvarSlet
  11. Endnu en gang et flot kort med masser af detaljer.

    SvarSlet
  12. Så stilig kort! Fantastisk flotte detaljer!
    klem Unni

    SvarSlet
  13. Oh wow!! I just LOVE your card!! You used the stamp beautifully! It works so well with the theme of your card! It gives me such pleasure to see this! co

    SvarSlet