tirsdag den 2. december 2014

2. December.

Hvor var det hyggeligt at være på blogrundfart i går - og se julerier og hyggelige ting fra andre December bloggere. Det er nu en skøn tradition!
Igen i dag er det et julekort jeg vil vise jer.

Papiret er fra Riddersholm.

Motivet med den lille bager er fundet på Pinterest.  God Jul er skrevet med alfabetperler.
Den store stofblomst er købt i Norge lige omkring da jeg startede med at scrappe *G* - så det er vel ved tiden at få den brugt. Kogler og bær er fra Netto eller Fakta, og de røde blomster er fra WO.

Jeg fandt mit gamle Peberkage-stempel frem - det passede jo fint her.


Hjerteborten er lavet med min nye Cheery Lynn die. Jeg ved godt det ikke er en ny die, men det er det for mig, og jeg synes den er sindsygt flot!


Og så sad jeg og rodede lidt i mine mapper - og fandt dette 3D motiv... Det skulle også med på kortet *G* - Jeg har bare kun brugt 2 lag af det... og har lagt lidt hvid Wink of Stella på roserne.

De bittesmå kageforme er også købt i Norge for år tilbage, men jeg tror det er de første jeg bruger af dem.


Selvom jeg afsatte dagen i går til scrap... ja så blev det kun til 3 kort *G* - så glippede det lidt igen. Typisk mig.
God tirsdag derude.
Knus.

15 kommentarer:

  1. Et sindsygt flot kort igen her Dorthe. Lækre detaljer du altid får plads til på dine smukke kreationer.

    SvarSlet
  2. Ja, nu breder julestemningen sig nok efterhånden. Juleblogging hjælper i hvert tilfælde godt.
    Dit kort er igen rigtig sødt...sød gut du har fundet der.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. nydelig julekort , det bilde var bare så vakkert og herlig , de små kakeformene likte jeg og veldig godt, klem Synnøve

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt billed, du har fundet! Flot kort.

    SvarSlet
  5. smukt kort og sikken et skønt motiv

    SvarSlet
  6. Ha sikke et skønt billed edu har fundet på pinterrest : ) og dejligt kort. Ja det er super hyggeligt med juleblogningen igen i år
    God 2 dec

    SvarSlet
  7. Ja Pips, den "lille bager" har jeg også brugt, han er bare så dejlig, og dine små kageforme hvor er de kære, har du købt dem i en butik med "dukkestue ting" det er et meget flot kort du har lavet igen, igen. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Så måtte jeg lige låne en af dagplejeungernes hagesmæk....så lækkert et kort, mums

    SvarSlet
  9. super super skønt julekort, og hvor er det da bare et skønt billede :0)

    SvarSlet
  10. Hold da fast en masse detaljer - det ser jo super godt ud. Og billedet er for nuser.

    SvarSlet
  11. Skønt kort du har lavet, jeg er enig i at det er hyggeligt med decemberblogningen ..

    SvarSlet
  12. Sikke et skønt julekort, du der har kreeret. Billedet er slet ikke til at stå for, men jeg er da fuldstændig vild med bogstav-perlerne og de små kageforme. Dem skal vi da have Jette til at finde, så vi andre også kan få glæde af dem, for hold op hvor er de dog søde og super anvendelige til netop kort og scrap :)

    SvarSlet