lørdag den 13. december 2014

13. december...


Et julekort jeg fik med posten forleden - og et nyt Design job :)

Da jeg tømte postkasse forleden var dette skønne julekort blandt posten - og så er det altså bare lidt mere hyggeligt at tømme postkasse *G*
Tusind Tak Annette, det er et utroligt smukt kort med tonsvis af lækre detaljer.


Og så blev jeg for kort tid siden spurgt om jeg kunne tænke mig at være med på Scrapsisters Kreative team 2015.
Det har jeg sagt ja til :) - og nu glæder jeg mig til de udfordringer der følger med.
---
Jeg er ikke gået i stå med at lave kort m.m. - jeg arbejder bare på noget der først må vises senere *G*
Men i dag har jeg planer om igen at få lavet lidt til bloggen.
Rigtig god weekend.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Velkommen til Scrapsisters Design Team. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med dig.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit nye velfortjente job.
    Og velbekom med kortet. Dejligt at du syns'om.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. Ja stort tillykke med din nye DT plads, vi glæder os alle til at nyde mere af dit flotte arbejde der også. Og et super flot kort her fra Anette også, det kan jeg bestemt godt forstå, du er glad for, det er bare rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Kæmpe tillykke med den nye tjans hos Scrapsisters :)

    SvarSlet
  5. STORT tillykke med det nye job hos Scrapsisters... glæder mig til at se hvad du viser der også...

    SvarSlet
  6. Tillykke Pips med desiger jobbet på SS
    Dejligt julekort du har fået.
    Rigtig god 13 dec

    SvarSlet
  7. Velkommen på holdet :) Glæder mig til at arbejde sammen med dig ;)
    Lækkert kort du har fået af Annette :)

    SvarSlet
  8. tillykke med dit nye design job og smukt kort fra Annette

    SvarSlet
  9. Ja kort fra Annette er altid lækkert og mange fine detaljer at nærstudere.
    Tilykke til dig, men også til os andre med dit designjob, jeg glæder mig til hvad I finder på

    SvarSlet
  10. Det er jo lige sådan en som dig SS har brug for, fuld af energi og de fedeste ideer, jeg glæder mig også til at se hvad du får "sat skub i" Annettes kort er så sødt, og god weekend til dig morkaren.

    SvarSlet