torsdag den 11. december 2014

11. December


Tiden suser - og jeg er slet ikke færdig med at købe julegaver - hihi
Men det bliver vel jul alligevel - lige straks. :)
I dag vil jeg vise Jer min anden adventsgave, i Søndags fik jeg nemlig disse lækkerier:

En helt fantastisk flot die fra Cheery Lynn, nåle med fine metalblomster, kaméer, søde træhjerter, den lækreste blonde og et stykke fint "bånd"


Det er slet ikke dårligt at få adventskalender når pakkerne er så gode!

I aften har vi juleafslutning i klubben - Det bliver bare SÅ hyggeligt!

God dag derude.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Nej det er da godt nok en kanon lækker gave at åbne for. Glæder mig til at se hvad du får lavet med de godter her.

    SvarSlet
  2. sikken en lækker gave og ja jeg har heller ikke købt mine julegaver endnu

    SvarSlet
  3. En rigtig lækker gave og jeg tænker, at det hele vist lige passer perfekt ind i din stil (y)

    SvarSlet
  4. Fin gave.
    Jeg skal holde jul med min familie på lørdag. De gaver er købt.
    Resten mangler der lidt af ; )
    God aften.

    SvarSlet
  5. Lækker julepakke

    Ha en hyggelig aften, knuss

    SvarSlet
  6. Lækker pakke, passer perfekt til dig : )
    Gaver mangler nogle stykker, hvor er det lige at dem jeg altid mangler til sidst, er dem der er sværest at finde gaver til
    Overspringshandlinger : ))

    SvarSlet
  7. Super super lækker gave :-)

    SvarSlet
  8. tænk hvis vi ikke havde denne skønne hobby - hvad skulle vi så ønske os og hygge med. Dejligt med adventsgaver.

    SvarSlet
  9. Ja dI er en heldig kartoffel med de fine gaver. Og så i scrapklubben også......håber du råhygger dig.

    SvarSlet
  10. Hvor er du bare heldig - sikke nogle gode tin i din gave

    SvarSlet