lørdag den 22. november 2014

Og et med julegrisen..?


hehe... 
Jeg fik lavet endnu et par Dixi Craft kort forleden i klubben.
Blandt andet dette Herrekort?? Jeg synes jo det er et Herrekort *G*
Hvad synes I?


Baggrundspapiret er fra Dixi blokken "Floral Pattern" brun. 
Motivet er da herligt ikke? hihi.. Det er fra denne pakke toppers. Rammen er skåret med Dixi dies.


Træ tandhjulene har jeg sværtet med Walnut Stain og derefter embosset med holographic embossingpulver, så får de det rustne look.
Blomsterne er fra WO.


Borten er skåret med Nellie Snellen dies.

Stemplet er et jeg købte på Convention. Metalhjørnerne er også fra Dixi Craft.


Hav en skøn weekend.
Knus.

Dixi Craft materialer:
Papir: PP0002
Dies: MD0002
Motiv: ET0206
Tandhjul: WE001
Metalhjørner: MC0012





3 kommentarer:

  1. Smadder flot kort igen Pips. Om det er et herrekort eller ej, kan jeg ikke helt bestemme mig til, for faktisk kan det vel bruges til både og, kan det ikke?

    SvarSlet
  2. Dejlig kort, som sagtens kan bruges til værtinden til en god julemiddag eller frokost. knus morkaren.

    SvarSlet