fredag den 21. november 2014

Og et julekort mere...


Lige for tiden får jeg godtnok lavet nogle kort - men sådan er det ... lidt i perioder.
I aftes i klubben blev det til hele 4 styks - og det ene er her:


Baggrundspapiret er fra en Prima 6" x 6" blok. 

Nu fik jeg afprøvet min dies med stjernebanneret fra Marianne design, den er fin synes jeg. 

Motivet er fra samme Nellie Snellen ark som det på kortet i går. Man skulle måske prøve om det kan lykkes at bruge et helt ark motiver op (hihi)
Rammen omkring motivet er lavet med denne Marianne design dies.


Skøjterne er også en dies fra Marianne.


Jeg fandt mine gamle Melissa Frances rub-ons frem, og denne var da sød :)


En hjemmelavet julestjerne og blomster fra WO. Grenene er klippet med Martha Stewart punch.


God fredag.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot Dorthe, det ark har jeg også, og er ret vild med det også, så skal da vist have det gravet ud igen fra dyngerne LOL.
    Há en rigtig god week-end nu.

    SvarSlet
  2. Super lækkert julekort og så fine blomster med grene

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  3. Meget jule-vintage kort, super lækkert. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. super fint julekort og flot stjerne banner

    SvarSlet
  5. Flot julekort.
    Det er nogle søde skøjter og et flot blomster cluster.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Super lekkert julekort Dorthe!!
    Flott pyntet og stjernebanneret er kjempefint!
    Ha en riktig god weekend.
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet