tirsdag den 4. november 2014

Lidt mere Dixi Craft...


Her er lige endnu et kort med materialer fra Dixi Craft.
Til dette kort har jeg brugt papir fra den paperpad der har nummer PP0006.


Igen blev det et maritimt kort :) det er lige noget der passer mig - hihi. 


Fyrtårnet er skåret med Marianne design die og derefter sværtet med Memento "Potters clay"


Dixi Craft tekststempel - skåret ud med Nellie Snellen die. Mågerne er skåret ud med IO dies.


Det flotte motiv er en Dixi Craft toppers.


Roret er en die jeg lige har købt i England :)  (jeg kan ikke tåle at se maritime dies) - den er skåret ud i træ tapet købt i Netto *G* - Ankeret er en Marianne die.


Koralerne er skåret med Memory Box die. Tandhjulene er i træ - jeg har sværtet dem med Distress ink "Walnut Stain"


Dixi Craft materialer:

Papir:  PP0006
Motiv: ET0219
Hjørner: MC0014
Tandhjul: WE001
Stempel: 270998

Tak for besøg og alle de hyggelige kommentarer.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det altså bare flot Pips. Jeg er også bare vild med DINE maritime kort ha ha ha

    SvarSlet
  2. Hold da helt ferie, (er du sikker på du ikke har været sømand i dit forrige liv) dette kort er så flot, du ka skq noget med de der "søkort" knus morkaren.

    SvarSlet