lørdag den 15. november 2014

(Konfirmations)- kort ... ? :)


Formiddagen er gået med at lave endnu et par kort for Dixi Craft
Jeg er ret vild med de nye blokke med stjerner der kom i sidste uge, så det er dem jeg har hygget mig med i dag.
Det blev til 2 kort - der vel egentlig egner sig meget godt til Konfirmation - eller hvad? :)


Papiret der er brugt til dette kort er fra denne blok 
Sommerfuglene har jeg lavet ved at køre slibekarton en tur i denne embossingfolder, derefter sleb jeg let, klippede sommerfuglene ud, sværtede kanterne med sort memento og satte sorte perler på.
Udstansningen er lavet med Dixi Craft dies.


Pigestemplet er også fra Dixi Craft, hun er stemplet med Versafine - og stanset ud med Spellbinders die.


Blomsterne er fra Scrapberrys og WO - de sorte "blade" er lavet med dies 2  fra Dixi :)


Metalhjørner bliver jeg vist aldrig træt af .


Og så et herre/drengekort. 


Her er det papir fra denne blok der er brugt.

Den lille stjerne er i træ - jeg farvede den med sort memento. Stemplet er fra Dixi Craft, her er han stemplet med Hvid brilliance


Og her er han stemplet med Versafine. Den smukke ramme er skåret med Dixi Craft dies.


Endnu en Dixi Craft dies er brugt til rammen her - stemplet er også fra Dixi.


Tak for besøg og god weekend :)
Knus.

5 kommentarer:

  1. Flotte kort du har lavet. Jeg har aldrig tænkt så langt, at man kunne klippe sommerfuglene ud...smart ! Det ser virkelig godt ud.

    SvarSlet
  2. 2 riggtig lækre og super flotte kort her igen Pips. Begge er bare mega flot lavet, og jeg er helt enig det papir er rigtig super lækkert.

    SvarSlet
  3. To dejlige kort fra Pips, pigekortet er lige mig, fint til en konfirmation men også til ungpige fødselsdag. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. To kjempeflotte kort! Likte spesielt godt guttekortet, stilig med silhuetten i bakgrunnen!
    Ha en fin søndag :)
    klem Unni

    SvarSlet