tirsdag den 18. november 2014

Juleklokker...


Endnu et Dixi kort :)
Denne gang blev det i brunt og lyserødt - 2 farver jeg er vild med sammen.

Papiret til dette kort er fra "Vintage Flowers / brown" blokken.
Jeg har smurt lidt gesso på alle kanter og også lidt på et par af blomsterne.
Motivet med juleklokkerne matchede papiret helt perfekt. Jeg har drysset lidt Vintage embossing powder på motivet. 


Blomsterne er fra Scrapberrys og WO, Grenene har jeg klippet med en gammel Martha Stewart halloween punch og så med den lækre grangrens punch også.


Der blev også plads til en sløjfe i sart lyserød organza. Udstansningen bag sløjfen er lavet med Dixi dies.


Bag motivet har jeg lagt et stykke lyserødt papir hvor jeg har brugt Martha Stewart bort i kanterne.
Og lidt lækre blonder kom der også på.


Dixi Craft materialer:

Dies: MD0002
Papir: PP0019
Motiv: ET0216
Perler: PEARL0109



4 kommentarer:

  1. Lækker , lækker kort som sædvanligt Pips.

    SvarSlet
  2. Ja, det er lækkert, jeg tror ikke der er mange der kan pynte et kort så meget, uden det ser overfyldt ud, som dig, og disse farver er måske ikke lige dem der falder en ind når man tænker JUL men hvor ser de godt ud sammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. For eit nydelig julekort! Lekre farger i lag :)

    SvarSlet
  4. så vakkert julekort ,fargene og pynten , bare vakkert, klem Synnøve

    SvarSlet