mandag den 3. november 2014

Hvidt og Sølv...


Her er mit bud på det andet kort i årets julekortkursus - hvor vi legede med Stencils/masks.
Jeg brugte Glitter Snow sammen med min stencil. Glitter snow er en lækker pasta med glitter i, der er super nem at arbejde med!


Hertil er der kun brugt hvidt karton. Ehmm.. d.v.s. jeg snød lidt og lavede en tynd sølvkant mellem lagene.  

Banneret har jeg skåret med min gode gamle Tim Holtz die "tattered banners".
Stemplet er fra Krimalot - købt på Convention til en hel femmer :) - det blev embosset med sølv pulver.


Snefnuggene er lavet med Memory Box dies - og den fine sølvtråd er fra Hobbygaarden!


 Jeg er ret vild med hvide kort - og blev også godt tilfreds med dette.

God ny uge derude.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er bare helt fantastisk flot Pips. Jeg er selv vild med helt hvide kort, og bare lige en snert af et eller andet andet, så det her er bare helt vildt flot med det hvide og lidt sølv, til at matche det. Perfekt og vanvittig flot.

    SvarSlet
  2. Det er så super lækkert dit kort

    God aften til dig, knuss

    SvarSlet
  3. Meget smukt julekort. knus morkaren.

    SvarSlet