torsdag den 6. november 2014

Flere julekort.


Jeg arbejder stadig i julekort til julekort kurset på Scrapsisters.
Er du ikke tilmeldt kurset vil jeg helt klart anbefale det!

Dette kort er lavet til en ekstra udfordring der er lagt op derinde.


Jeg har brugt det spritnye papir fra Dixi Craft der lige er kommet i dag.


Banneret er skåret med La-la-land die - "JUL" er stemplet med Joy craft stempler og stanset ud med denne punch.


Blomsterne er fra WO, bær fra Fakta *G* - og grangrenen er stanset ud med Tattered Lace die.


Motivet er fra Digital Paper, 




Her er lige endnu nogle kort lavet på kurset.






Hav en herlig torsdag.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Hold da helt K... hvor er de flotte alle sammen Dorthe. Du er bare helt utrolig med alt det flotte du laver hele tiden.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er de Flotte, jeg skal da love for du får noget fra hånden.

    SvarSlet
  3. Skønne kort du har fremtryllet.

    SvarSlet
  4. Flotte kort hver og én. Du følger da godt med kurset;-) Jeg er håbløst bagefter. Arbejdet levner ikke meget tid til kreativitet for tiden.

    SvarSlet
  5. Du er da "vild i varmen" sikken en energi, men jeg har talt flere gange, og kan "kun" få det til fire, er der et jeg har overset? knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for der er 2 på det ene foto ;)

      Slet
    2. Det er der jo også, der var jeg så ikke så kvik, (jeg undrede mig også over at det kun var mig der ikke kunne tælle til fem) men de er super flotte alle fem. knus morkaren.

      Slet
  6. Du er simpelthen så produktiv og sikken en masse lækre julekort ;O))

    SvarSlet
  7. så vakre julekort , flotte oppsett og pynt på de alle , spennende og nydelige farger på det første, klem Synnøve

    SvarSlet
  8. Kjempeflotte julekort! Jeg er såvidt i gang med julekortene, men har liksom ikke så veldig julestemning ennå.
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Også her har du lavet de skønneste kort... og mine enkle kort uden megen pynt har du klaret til ug :-))

    SvarSlet
  10. utrolig flotte julekort med mange skønne detaljer. jeg har fået min tattered pine fra England i går så nu skal jeg i gang( kunne ikke finde den i nogen danske butikker)

    SvarSlet