tirsdag den 25. november 2014

Et Vintage kort.

Dette kort lavede jeg også i klubben torsdag aften.
Igen er det Dixi Craft materialer der er brugt.


Papiret er fra Vintage no. 1 blokken. 
Teksten er et stempel fra Dixi Craft - det er stanset ud med EK punch og rammen er lavet med Dixi dies

Træbladene har fået et tyndt lag Wink of Stella, blomsterne er fra WO og filmstrimlen er skåret med Joy dies.


Motivet er en Dixi toppers - rammen er lavet med Marianne dies.

Nu vil jeg køre ud til søster og svoger og lave leverpostej :) I går bagte jeg 7 dåser brunkager :) Så er juleforberedelserne i gang - haha.
God tirsdag.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Så fint kort. Vildt at du allerede er igang med juleforberedelserne, hjemmebagte brunkager og hjemmelavet leverpostej er ALTID godt :-) god fornøjelse. Vi planlægger en tur til hobbygården d. 6. Dec, er det din arbejdsweekend?? Så jeg kan få betalt min gæld ;-) knus og rigtig god dag til dig og søs.

    SvarSlet
  2. smukt som altid... Brunkager - hold op, har du så nogle tilbage til jul???

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot igen Pips, du er da godt nok bare flittig, og allerede igang med julebagning også? En anden en føler sig jo endnu mere bagud nu med al den energi du altid udviser ha ha ha.
    En skam man ikke lige kan smage gennem bloggen også, de er garanteret super gode også ha ha ha

    SvarSlet
  4. Nu er brune kager ikke lige mig (selv om de er i vintage farve) men min svigerdatter er god til dem, Max gider ikke spise dem, nej mit speciale er klejner og hjemmelavede sylte, æble flæsk o.s.v. dit kort er ualmindeligt smukt, jeg elsker den stil. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lækker kort!
    Det var ikke så lidt brunkager :D Det eneste julet vi er nået til er julemedisteren efter min farmors opskrift :D

    SvarSlet
  6. Virkelig smukt kort. Den die der går indad (!) er bare så fin og elegant. Jeg har den også i min sparsomme diesbunke....
    Du kommer da vidt ikke til at mangle brunkager denne jul. LOL.

    SvarSlet
  7. super sødt motiv og flotte detaljer
    ha en god dag

    SvarSlet
  8. Super lækkert kort

    God weekend til dig, knus

    SvarSlet
  9. Nyydelig! Lekre farger, lekkert papir, lekkert pyntet :)
    klem Unni

    SvarSlet