onsdag den 19. november 2014

Et efterårskort...


Jeg sad og bladede i en af mine mapper med motiver her i formiddags, fordi jeg havde fået et par nye ark der skulle sættes på plads *G*
Men da jeg fik øje på motivet med dyret måtte jeg lave et kort straks - haha..
Kender I det?
Nå men..... det kom der så dette kort ud af.


Papiret er fra en 6" x 12" Joy blok. Den røde ramme er skåret med denne Joy dies.
Tekststemplet er et jeg fik lavet for flere år siden - det er skåret ud med Nellie Snellen dies
Motivet er fra et Studio light motivark


Krondyret er skåret med Nellie Snellen dies, blade og hegn er begge Marianne design dies.
Blomster fra WO.


Endnu et Nellie Snellen dyr. Svampeborten er lavet med dies fra Joy.
De krøllede grene og bærrene under blomsterne er købt i Netto.


Forsat god dag.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Flot kort, som du dog kan blive ved med at finde nye ideer til kort

    SvarSlet
  2. Flot kort med sød lille bambi :)

    SvarSlet
  3. Super lækkert kort igen her Pips, og som altid bare kanon flot.

    SvarSlet
  4. superflot natur kort med mange spændende detaljer

    SvarSlet
  5. Et dejligt efterårs kort, med Bambi og hele familien, det ser skønt ud med den svamperække i forgrunden. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. super sødt kort elsker de små Bambi på kort

    SvarSlet