lørdag den 1. november 2014

Årets julekort kursus på Scrapsisters.


I dag er årets julekortkursus startet på Scrapsisters.
Det er et supergodt og smadder hyggeligt kursus - og jeg har været med siden det startede - og dette er det fjerde kursus.
Det første kort på årets kursus er designet af superdygtige Lisa - og jeg har nu lavet min fortolkning af det.
Jeg har brugt rester af Pion papir til mit kort.


Julekuglerne er en Joy dies jeg næsten lige har købt - så den måtte indvies her.  


Egentlig skulle der ikke blomster på - hihi... men I ved .. mig og blomster... 
Disse fik en smule sølv glitter.


Snefnuggene er fra en Memory Box bort - jeg har embosset lidt med Tinsel snowflake pulver.


Teksten er et Hobbygros stempel, det er stanset ud med Spellbinders die. Under udstansningen har jeg lavet en anden udstansning, i Burlap paper, med en Nellie Snellen die.


Snefnug bort lavet med Memory Box dies.


Der er skrivefelt i en lomme under kortet.


Rammen er lavet med en gammel Spellbinders - jeg tror faktisk ikke den kan fås mere...?


Julekuglerne er blevet sværtet med memento gennem die´en, så har jeg lagt embossingpulver rundt i kanten - og til sidst kom der bittesmå rhinsten på.



Total hyggelig måde at tilbringe nogle timer på - og jeg er vild med Lisas kort!
Tak for besøg.
Knus.

7 kommentarer:

  1. super smukt og elegant kort. Den grangren er der flere blade på dieseller er der kun den har set flere fra tattered lace men synes den du har ligesom har små bær/ prikker på grenene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har sendt en pb til dig på facebook Pia :)

      Slet
  2. Flot kort Pips, sjovt med de julekugler der hænger i rammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Kjempeflott julekort! Likte godt den åpne rammen og kulene som henger fritt! God ide :)
    klem Unni

    SvarSlet
  4. Så nydelig julekort :)
    og så mye lekkert du har laget siden sist jeg var innom deg.
    Du er så kreativ og flink.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er det blevet flot Pips. Kanon flot endda. Du er bare altid såå gæv til de kort her.

    SvarSlet