torsdag den 20. november 2014

3 små vise mænd :)


Jeg fik lavet endnu et kort i går aftes.

Papiret er fra mine rester - jeg kan ikke huske hvad blokken hedder - men det er fra en 6" x 12" blok med de smukkeste papirer. :) 

Stemplet passede lidt godt til det søde motiv. Det er et stempel jeg købte i England tilbage i 2009/10 og jeg kan desværre ikke huske hvor. 
Jeg har stemplet med Versafine.


Motivet er fra et Nellie Snellen motivark. Udstansningen bag motivet er lavet i Burlap paper med denne Marianne design dies.
Jeg har brugt hvid Wink of Stella i kanten af motivet og på kanten af baggrundspapiret.


Det flotte snefnug er faktisk den midterste die i dette skønne sæt
Rhinstenene er fra Dixi craft.


Julestjernerne er hjemmelavede, de har fået lidt klar Wink of Stella - men det er ikke nemt at se på billedet.
Kristtjørnen er skåret med Marianne design dies.
Grangrenene er lavet med die fra Tattered Lace. 
I aften er der scrapklub :) så jeg må hellere få pakket et par kit.
God torsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Sååå smukt og lækkert kort her igen Dorthe, du er bare fantastisk til at sætte de rigtige ting sammen altid, så de ligner en hel million.

    SvarSlet
  2. Det er så smukt et julekort.... og hvor ser det godt ud med de hvide blomster. Danner en flot helhed

    God eftermiddag til dig, knuss

    SvarSlet
  3. Ja de er ikke ret store de vise mænd, men rigtig søde, et skønt julekort. knus morkaren.

    SvarSlet