mandag den 10. november 2014

2 kursuskort mere...

Her er endnu et par af mine fortolkninger af de kort der er Tuturials til på julekortkurset.

Det første er min udgave af Gitte/Blomsterbox´s kort.


Jeg har brugt papir fra Papermania "Madame Payraud"
 og istedet for et andet mønsterpapir har jeg brugt Dixi Craft toppers.


Winter er skåret i glitterpapir med denne dies fra Joy.


Sløjfen er lavet i Seam binding og osteklud.


Bag motiverne har jeg lavet en udstansning med Prima dies - også i glitterpapiret.
Kanten af motiverne har fået lidt lim og er derefter dyppet i Diamond dust.


Og her er min udgave af Charlotte/Fru Ravns kort.


Hertil har jeg brugt Prima papir. 
Blomster lavet med Nellie Snellen punchsæt.


Julepost er et stempel jeg har købt i Norge for nogle år siden, jeg har punchet det ud med "kommode-punchen"


Chipboardet har jeg fået af Mona engang :)


God ny uge til Jer alle - og tak for besøg og skønne kommentarer.
Knus.


6 kommentarer:

  1. Hu har jeg jo ikke set originalerne, men de kan ikke være flottere end dem du her har lavet, de er så smukke begge to, du er kreativ og flittig. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. 2 kanon flotte udgaver mere her Pips. De er bare super flotte, som alle de andre også er. Enig med KAren, du er godt nok flittig altid, og såå smukt det hele er.

    SvarSlet
  3. Elegant og med mange detaljer - superflot som altid

    SvarSlet
  4. Super smukke kort du lavet i lidt anderledes men skønne udgave.

    God nat, knus

    SvarSlet
  5. Wowww dette er da 2 utrolig flotte kort Dorthe!!!
    Nydelig laget.
    Ha en fortsatt god dag.
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet