mandag den 6. oktober 2014

Min Søsters børn...


ja ja - det lyder som en Familie-film.... men det er nu bare et af de LO jeg fik lavet på Convention :)
Jeg har brugt papirer fra Maja design "Walking in the forrest"
Det lille fuglehus er fra Dusty Attic, jeg har malet det med gesso og farvet vindue og tag med distress ink. Roserne er fra WO - og grene med blå knopper er fra Petaloo.


Vognhjulet er også fra Dusty Attic


Teksten er et citat jeg faldt over på nettet forleden - og det passer nu meget godt til disse 3 lømler *G* Rammen er fra Tim Holtz og jeg har sat små metalhjørner fra Dixi Crafts på.


De store blomster er også fra Dusty Attic. Bladene er dels skåret på Silhouette og dels udstansninger lavet med die.


Den sorte halvcirkel er en gammel foan stickers jeg har malet sort.


Filtborten er fra Prima, den blev sat på en strimmel blå karton og derefter pyntet med roser, rhinsten og halvperler.
Bogstaverne er et Tim Holtz alfabet.

Tak for alle kommentarerne I efterlader. De bliver læst hver og en - og jeg er så glad for dem!
God ny uge derude.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Flot layout og som altid masser af fine detaljer.
    Hyggeligt at hilse på dig i lørdags. Det ser ud til, at du ikke kun har snakket :)

    SvarSlet
  2. Super flot som alt andet du nogensinde laver Pips.

    SvarSlet
  3. Pragtfuld titel, og hvor er det mange gange rigtig at voksne søskende har svært ved at være i stue sammen, den blå/sorte bort forneden er så flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Nydelig LO i flotte farger og pynt , klem Synnøve

    SvarSlet