tirsdag den 7. oktober 2014

Lidt mere fra weekenden.


Ja ja ... jeg fik altså lavet lidt mere end bare de 2 kort og LO ét.
Faktisk det dobbelte *G* - men jeg havde godtnok regnet med endnu mere - hihi.
Men pyt... jeg hyggede mig ekstremt - og det er jo det det i sidste ende handler om :)

Her er endnu 2 kort jeg fik lavet:


Til dette har jeg brugt papir fra Polen. Den fine udskårne firkant bag motivet har jeg fået af Katharina
Den flotte store blomst er fra WO


Båndet er fra Polen - jeg satte et stykke perlebånd midt i båndet.


Orion stempel stanset ud med mine yndlings Stampin up punch (de er også de eneste jeg har - hihi)


Motivet har enten Bodil eller jeg fundet på nettet et sted :)

Og så et julekort mere.


Jeg aner ikke hvor papiret er fra :) 
Julestjernen er fra gemmerne, egentlig er de i 4 lag - men så synes jeg de er ret voldsomme - så jeg deler dem i 2, jeg har sat et lille guldsnefnug og en rød dew drop i midten.
Omkring blomsten er der udstansninger fra 3 forskellige Cheery Lynn dies.
Den brune, den grønne  og de hvide er en dies med grangrene.


Stempel fra gemmerne..., stemplet på en kartonstrimmel der er punchet i enderne med MS hjørnepunch.


Motivet er fra et udstanset 3D ark fra Studio light.


God tirsdag i regn og rusk.
Knus.

8 kommentarer:

  1. WAUW kanon flotte kort her igen begge to Pips. Du kan da også bare få noget godt ud af alt, og de her er super flotte lavet.

    SvarSlet
  2. Flotte kort du trækker ud af ærmet :-). Er vild med jlekortet, men det første er også bare så flot.

    SvarSlet
  3. Super smukke kort... især dit julekort er jeg vild med

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  4. Så flotte begge to, den lyse grønne "flæse" på det første er så skøn med det bling bling oven på, du er så kreativ og hurtig. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Nydelige kort begge to , så vakkert med det grønne båndet på det første , så det ble min favorit. Klem Synnøve

    SvarSlet
  6. super smukke kort fyldt med lækre detaljer

    SvarSlet