onsdag den 15. oktober 2014

Kort til Kobberbryllup.


Et kort i creme, hvidt og kobber... det må da passe til et Kobberbryllup.
Baggrundspapiret er fra en Prima blok.

Selve kortbasen er lavet af kraftigt kobber karton.


På Convention købte jeg nogle metallic Rub-on farver. 
De er F E D E!!! 
Her har jeg farvet en kageserviet med en kobberfarve - farven er bare lagt på med en finger - og mønsteret bliver ikke helt dækket. Me like!
Så er der kommet halvperler på rundt i kanten. Gudskelov for perle blyanten - hihi.


Jeg har lavet udstansninger med 2 forskellige Memory Box hjerter. En i cremefarve og den lille i kobber papir.
En sløjfe i tyl og en cremefarvet rose blev der også plads til.
Igen har jeg haft gang i halvperler.


Nederst en bort i kobber papir - igen er det en Memory Box die - og her kom der skam også perler på - disse er 2 mm. Under borten er der et smukt silkebånd - og i alle "huller" har jeg sat en lille halvåben rose.


Tak for besøg og jeres søde kommentarer.
God onsdag.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Kanon flot kreation her Pips, virkelig flot arbejde i alle detaljer, som der jo er mange af. Virkelig smukt kort.

    SvarSlet
  2. Det kort er bare så flot, og dejligt at se alle detaljerne og beskrivelserne, det giver lige det ekstra når man kikker kortet. :-)

    SvarSlet
  3. Skønt kort til Kobberbryllup.

    SvarSlet
  4. Hvad andet kan man sige end, lækkert, lækkert, lækkert.

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt, og de halv perler er jeg også storforbruger af. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. lækkert kobber-kort. Jeg skal selv i gang med et kobber-kort så jeg suger lige dit kort til mig :D

    SvarSlet
  7. Lækkert kort og sikke smukke farver :)

    SvarSlet
  8. Eit elegant kort. Lekkert med tyllsløyfa.

    SvarSlet
  9. Nøj................så smukt. fantastisk, dine kreationer!

    SvarSlet
  10. Wow så vakkert , nydelige detaljer og farger , klem Synnøve

    SvarSlet
  11. så sødt kort og så fin rosenkant. Papirerne fra Craft & You Design kan købes Jop Hobby i Fredensborg. Ha' en god dag
    knus Pia

    SvarSlet