torsdag den 30. oktober 2014

Kort med slibekarton.

Dette kort er ret hurtigt lavet.


Jeg har brugt slibekarton og Dixi craft papir fra paperpad´en "Vintage flowers/Green" 
Slibekartonet fik en tur i denne embossingfolder og blev derefter slebet let med slibeklods og fint sandpapir.
Blonden er selvklæbende - og faktisk rigtig nem at arbejde med.
På snefnuggene i mønstret satte jeg små rhinsten.


Teksten er lavet med en die - men jeg ved faktisk ikke hvor den er fra. *ups*.
Grangrenene er skåret med die fra tattered lace, og den runde udstansning under blomsterne er lavet med Dixi Craft die.


Blomsterne er fra Joy og Scrapberry og den lille sløjfe er fra en blandet pakke med sløjfer og bånd


Dixi Craft produkter:

Die: MD0001
Papir: PP0020
Rhinsten: RHIN0002

God torsdag!
Knus.

8 kommentarer:

  1. hold da op, hvor er det flot og sikke farver.

    SvarSlet
  2. Superlækkert kort! Og rigtig sødt.

    SvarSlet
  3. Super flot og fantastisk elegant også. Super lækkert lavet, som altid.

    SvarSlet
  4. Det med at gik hurtig, lyder i mine øre som let overdrevet, du har da lagt et rimeligt stort arbejde i det, men jeg tror nu gerne du er hurtig, men ideen skal jo omsættes til "lag på lag" farve valg, o.s.v. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lekkert og elegant kort Dorthe!!
    Ha en riktig god weekend :)
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  6. super lækkert kort i dejlige farver og smukt dekoreret. Har du et link til gran grenen en dies jeg bare må eje men ikke har kunnet finde
    Ønsker dig en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet