onsdag den 22. oktober 2014

Knæk Cancer uge!


I går blev jeg spurgt om jeg ville deltage i
#DKBloggersKnækkerCancer
og selvfølgelig vil jeg det.!!


Ca. hver 3. dansker får cancer/kræft tæt ind på livet. Jeg mistede min mor for godt 3 år siden p.g.a. kræft.
For mig er det vigtigt at vi står sammen om at samle ind - så forskerne kan knække koden og der fremover bliver bedre muligheder for at helbrede sygdommen.
Her er en enestående mulighed for at hjælpe med at samle ind.

Er du blogger og vil du være med i "kampen"?
Så kan du kontakte Jeanette via dette link:

5 kommentarer:

  1. En rigtig god ide. Jeg har delt den på min blog og støttet med en SMS.

    SvarSlet
  2. Mange Mange tak fordi du har lavet et indlæg og er med.. <3
    Sammen er vi stærkere.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Ja lad os håbe den kan knækkes

    SvarSlet
  4. Meget dejligt at se, at du også støtter op :-) Sammen er vi stærke og er med til at gøre en forskel.

    Mange hilsner fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    SvarSlet