onsdag den 29. oktober 2014

Et rammekort igen...


Forleden aften fik jeg igen lavet et rammekort - og i min favoritstil, nemlig den maritime!
Det er igen et kort med Dixi Craft produkter


Papiret er fra "Vintage no. 2" paperpad.
Teksten er en tudsegammel rub-on fra gemmerne :) stanset ud med mine yndlingspunch.
Jeg har hængt et lille charms-knob i "skiltet". Knob og fiskenet er fra Hobbygaarden


Motivet er fra en pakke Dixi craft toppers der er supergode til Herrekort ;)
Der kom selvfølgelig en perle i muslingeskallen.


Metalhjørnerne har jeg altid været vild med - og de er også gode til rammekort.


Træbladene har fået et tyndt lag hvid maling. Blomsterne er fra WO og Joy.


Det lille fiskeskelet er fra charmskurvene i Hobbygaarden.


Dixi Craft materialer:

Papir:   PP0011
Motiv:  ET0201
Blade:   WE002
Hjørner: MC0005
Perler: PEARL0124

Hav en fantastisk dag.
Knus.



7 kommentarer:

  1. Endnu et helt overvældende flot kort Pips. Kanon flot i hver lille detalje, som bare passer helt perfekt sammen overalt.

    SvarSlet
  2. superflot. Lugter af hav og sommer .-).

    SvarSlet
  3. Pips, du er bare en ørn til de rammekort! Det ser så flot ud :)

    SvarSlet
  4. lækkert kort. Jeg har aldrig prøvet at lave et rammekort, men måske man skulle prøve det en dag :D

    SvarSlet
  5. Så lekkert!! Og den maritime stilen er du ekspert på :)

    SvarSlet