fredag den 3. oktober 2014

Et LO igen....


det er faktisk meget længe siden jeg sidst har forsøgt mig med et LO. Det sidste jeg lavede var tilbage i Februar.
Men nu her, i forbindelse med jeg har pakket kits til Convention - besluttede jeg mig for at få lavet lidt igen, og så pakkede jeg lige et ekstra kit til klubben i aftes, og det kom der dette LO ud af.
Jeg har brugt kvist karton og papir fra Inkido. Men jeg har stemplet hele vejen rundt i kanten af papiret med et Joy stempel fra dette sæt


Blomsterne er fra en kurv jeg engang lavede, den fik lidt buler under opbevaring *G* - og da jeg skilte den ad gemte jeg hanken med blomsterne, og de skulle jo bruges igen. 

Dunhammerne er fra min gevinst fra Dusty Attic (for snart længe siden) - jeg har farvet dem med memento - og for at give det lidt puffede udtryk har jeg brugt en meget gammel og næsten udtørret dabber *G* - det blev tværet på med fingrene.


Billederne er taget i Jyllands mini zoo. Doilyen er stanset ud i kvist karton med die fra Cheery Lynn. Bag den sidder der en større hvid kageserviet.


Her har jeg sat Dusty Attic hønsetråd og en stribe halvperler i doilyen.
Kanterne er sværtet med 2 farver distress ink


Bogstaverne er i mosgummi, Den lille dunhammer og hønsetråden er også fra Dusty Attic.


Hold nu op hvor jeg glææææder mig til Convention i weekenden.
Ses vi?
Rigtig god weekend.
Knus.

7 kommentarer:

  1. WAUW hvor er det bare flot Dorthe, virkelig flot lavet og med rigtig mange fede detaljer på også.
    Nej desværre ses vi ikke i week-enden, men jeg håber, at I alle får en fantastisk fed week-end, så vil jeg tænke pænt på jer, mens jeg sidder i kirken SUK. Ville godt nok ikke så lidt hellere have være med jer end det her, men det kan vi desværre ikke selv styre.

    SvarSlet
  2. Det kan godt være du laver mange flotte kort, men dine LOer er i mine øjne noget af det skønnes te, du lægger simpelhent så stort et arbejde i det så jeg må beundre det. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. lovely card;)
    happy weekend to you too dorthe!

    SvarSlet
  4. Virkelig flot LO, og smart genbrug af den hank!

    SvarSlet
  5. Nydelig og så mye fint du har laget siden sist jeg var innom. Du er så kreativ og så flink.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Det er så sødt et layout... Ser godt ud med de udstandsede cirkler

    Håber du nyder din weekend , knus

    SvarSlet