fredag den 10. oktober 2014

Et Bryllups LO


Et af de kit jeg havde pakket til Convention som jeg ikke nåede at lave - var til et Bryllups LO.
Det lavede jeg så i klubben i aftes istedet.
Det blev et "monokromatisk hvidt" LO.
Jeg har brugt hvidt karton og en gaaaaammel doily diecut fra basic grey tror jeg.. den har jeg vendt bagsiden ud på - hehe.

 Sløjfen er lavet i en smuk blonde - blomsten er fra Prima.

Uret er også fra Prima. 

Det samme er sommerfuglen.  

Jeg har været i gang med spraymaling og har malet charms - så der er lidt andet end guld, sølv og bronze at vælge imellem.


Teksten er et chipboard fra Polen. 

Blomster fra Dusty Attic og fra WO.


Pæren er også fra Prima.


Endnu en sprayet charms. Perledimsen er fra WO.


Blonde med hjertemønster og deri satte jeg små resin hjerter hele vejen hen.
Tyl skal der også med på et Bryllups LO *G* - det er trukket igennem 3 små båndspænder.


Billedet er stanset ud med Nellie Snellen dies, og det samme er rammen der er lavet i glitter karton.
Og selvfølgelig fik jeg plads til mine evige halvperler (hihi)



8 kommentarer:

  1. WAUW det er bare helt fantastisk flot Dorthe. Sååå romantisk og smukt på enhver tænkelig måde. Kanon arbejde.

    SvarSlet
  2. lækker side. Den diecutbaggrund er nu ellers rigtig fed på siden! Måske man skulle få sin Cameo til at lave nogle :D

    SvarSlet
  3. Super flot layout, med så mange skønne detaljer.

    SvarSlet
  4. Romantisk bryllup og hvidt i hvidt, så bliver det ikke meget skønner. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Super smukt, lækkert og meget romantisk ;O))

    SvarSlet
  6. En nydelig LO med masse flotte detaljer♥.

    Ønsker deg en riktig fin helg:)

    Klem, Marita

    SvarSlet
  7. super smukt og romantisk, flotte detaljer
    God weekend til dig

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint og så romantisk

    God søndag til dig, knuss

    SvarSlet