torsdag den 16. oktober 2014

Endnu et Bryllups LO....


... dette dog kun med Bruden :)
Jeg har brugt papirer fra Riddersholm.
I den ene side har jeg revet det øverste lag papir lidt, både øverst og nederst på LO´et. Bagved revnerne limede jeg et stykke bredt tyl-bånd og ensfarvet karton. En sløjfe i sølvbånd og en stor rose er limet på nederst i det revne.
Jeg har lagt et par brede baner papir under billederne, de blev begge punchet i kanterne med en punch jeg lånte af Jonna ;) (tak for lån) - Jeg har sat små blingperler i alle hullerne i den ene række af kanten på det øverste stykke :)


Masser af blomster fra Petaloo og WO fik jeg selvfølgelig med. De små hvide hjerter er fra gemmerne. Badget med Brudepar er fra Polen, og bladene har jeg skåret på Silhouetten.


I nederste højre hjørne blev revnen afsluttet med en flot bling dims fra WO.


Teksten er lavet med et alfabet fra Websters pages.


Dette er et blonde armbånd jeg engang har købt :) - jeg har vist også et sort i gemmerne - hihi.


Denne flotte blomst sad Jannie og lavede i aftes - hun mente den passede i farve til mit LO - og så var hun en blomst fattigere (*G*)


Stjernerne er chipboards, de blev pyntet med lidt blomster og bling.


Også rammen, jeg har sat omkring den smukke brud på det ene foto, er et chipboard.

Og det var så hvad jeg nåede til korthygge i aftes.
God torsdag derude.
Knus.

6 kommentarer:

  1. WAUW hvor er det flot Pips, og passer perfekt til den meget smukke brud på billederne også

    SvarSlet
  2. Lekkert!
    Flotte detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  3. Flot layout. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. Så smukt, dejligt LO, den brud må da blive himmel henrykt hvis/når hun får dette. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Smukt layout med fine detaljer. Især er jeg vild med de der revner, du laver i papiret. Super flot detalje :)

    SvarSlet
  6. super smukt med så lækre detaljer

    SvarSlet