mandag den 13. oktober 2014

En hjerteæske og et Pringlesrør.

 Dagen i dag bliver brugt på at lave lidt æsker.
Først en hjerteæske, hertil har jeg brugt lidt forskellige rester af Maja design papir - fra forskellige serier.


Hjerterne er skåret ud med Cheery Lynn dies, jeg har sværtet kanter med Distress ink "brushed corduroy" Der er brugt forskellige blomster fra WO - og så har jeg lavet en stor sløjfe i lækker blonde.


Og så har jeg dekoreret et Pringles rør. Hertil har jeg brugt Riddersholm papir og bølgepap.
Også her har jeg sværtet med "brushed corduroy"
Den flotte doily er skåret i noget gammelt tapet - med denne dies fra Cheery Lynn.


Jeg har brugt nogle knækkede chipboard hjørner jeg havde liggende - nu er de blevet til swirls *G*


En smal blonde blev sat på rundt i kanten af låget og ved bunden af røret. På låget en lille doily - lavet med en ny die jeg købte på Convention - (den er fra Die-Namics) og en rose.


De grønne blade er lavet med die fra Joanna Sheen. Alle blomsterne har fået stickles "diamond"


Godt sønnen er vild med Pringles - hehe... for de rør er da hyggelige at nusse med.


Nu skal jeg så lige have lavet et par omslag til et par chokoladeæsker - og et enkelt kort :) 
Tak for besøg.
Knus

12 kommentarer:

  1. Lækker æske og rør! Utroligt at et pringles-rør kan blive så lækkert at se på :D

    SvarSlet
  2. Både rør og æske er bare helt uovertruffen Pips. Sååå smukt som altid og dekoreret til perfektion.

    SvarSlet
  3. Ja, det her viser bare at man ikke skal smide noget ud når man er scrapper ( men det fylder s..)
    Rigtig lækre ting du har lavet Dorthe ;O))

    SvarSlet
  4. what a beautiful products;) you are so talented...

    SvarSlet
  5. super lækre projekter, dejlige farver og super lækre dies du har brugt

    SvarSlet
  6. Næeee du er da vist "æske ekspert" røret er flot, og dit hjerte er super smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Nydelige esker. Lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Super smuk æske, der er så fint pyntet... også dit rør ser så lækkert ud


    God aften til dig, knuss

    SvarSlet
  9. Hvor er de altså bare flotte.

    SvarSlet
  10. Så nydelig pyntet esker , herlige detaljer , klem Synnøve

    SvarSlet