søndag den 5. oktober 2014

En Fantastisk weekend.


Så er man hjemme igen efter en super hyggelig, dejlig og ikke mindst sjov weekend i Middelfart.
Hold nu op hvor har jeg hygget mig MAX.
Tak for godt selskab til Jonna, Jannie, Bodil, (nissen) Jette, Conny og Emma.
Og tak til alle I skønne scrappere jeg fik hilst på igen - nogle fik man et kram af og en lille sludder med. Andre fik man snakket knap så meget med - men det var SÅ fedt at se jer allesammen - uanset!
Og teamet bag Convention havde igen lavet et kæmpe arbejde og stablet et fantastisk arrangement på benene.
Lidt fik jeg da også lavet, selvom det kun blev til det halve af hvad jeg havde pakket til - hihi.
Men lidt har også ret - og her er 2 af de kort jeg fik lavet.

Først et julekort.

Papiret er fra restebunken - så..? 
Stemplet er fra en pakke med MANGE stempler i - fra Joy.


Stjernerne har jeg købt i Netto engang.


Den flotte hjort har jeg fået af Fru Hansen, udstansningen bagved er lavet med en Cheery Lynn die.


Nissen er fra Digital papers og julestjernen er fra gemmerne.


Stemplet har jeg købt i Norge engang, og jeg havde egentlig glemt alt om det, men nu er det kommet frem af gemmerne igen.


Og så et tøset kort.


Her har jeg brugt papir fra en Tilda blok. 
Motivet er fra Polen.


Ramme og tekst er lavet med JustRite stempler.


Blomsterne er fra WO - de har fået lidt diamond stickles.


Og og og og.... ved I hvad jeg fik??? :) :) :)
Wooot woooot.... I går da jeg kom tilbage til min plads efter jeg havde været lidt væk (hehe)
Så stod der sådan en fin fætter her og ventede på mig:
Det var "Nissen" der havde været forbi sagde de andre.
!!!!
Hvor heldig er man så?
God ny uge.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Sikke da en skøn sag der kom fra nissen :D
    Rigtig fine og smukke kort :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kort, julekortet er super i farverne, det må være det der har lokket den flinke nisse til ; -)

    SvarSlet
  3. Sikke en dag du har haft, flotte kort begge to, tøsekort er jo altid godt, og så din nye fætter, du må da fortælle hvad dit nye familie medlem står for, den har en lille revne, så den kan da ikke tage ret store dies. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Det lyder som en helt igennem super fantastisk weekend og to kort er da alligevel noget ;O))

    SvarSlet
  5. Fantastisk flotte kort igen igen Pips, og stort tillykke med din nye fætter, som jeg kan fortælle dig KAren, er en diecutmaskine, som kan lave et meget hårdt tryk, og man kan få nogle metal prægeplader, så man kan præge i tynd metalpllade og andre hårde materialer også, men den kan også bruges som ganske almindelig skæremaskine lige som alle de andre vi kender.

    SvarSlet
  6. Super lækre kort og hvor er du heldig, at der stadig findes nisser ;-))

    God aften , knuss

    SvarSlet
  7. Den nisse ville jeg gerne have på besøg!!! :-). Du har dog nået at lave 2 kort... jeg gik i gang med 2, men blev ikke færdig med nogen af dem... lige pludseligt skulle vi jo hjem! Øv!!!!! :-) Hyggeligt at hilse på dig.

    SvarSlet
  8. Super smukke kort. Lækker gave nissen var med. :-)

    SvarSlet