tirsdag den 28. oktober 2014

Edderkopper, flagermus og uhygge...

Naaahh.... faktisk har jeg hygget mig mega meget med at lave dette tag.
Riddersholm lagde i går en hurtig udfordring op på Facebook med at lave et Halloween tag.
Jeg laver ellers ikke Halloween ting - men denne måtte jeg lige give et forsøg.
Kravene er at man bruger Riddersholm papir og glitter.
Jeg har lavet selve tag´et i Fall Flea Market papir.

Sort spindelvævsbånd - og et par forskellige i lilla farver passede lidt til her. 
Den lille ugle er fra mine charmskasser. 

Edderkoppen er skåret på Silhouetten 


 det samme er heksen og diverse spindelvæv. Heksens hat og kosteskaft har fået en tur med klar "Wink of Stella" pen.


Der er også lagt "Wink of Stella" på det store edderkoppespind. Rosetten er lavet i papir fra Our Country Christmas.


Et skelet måtte der også på - han hænger jo fint der under blomsterne *G*
Grene/blade er skåret i glitterkarton. 

En spindelvævsbort - også fra Silhouetten. 

Orange er bare en rigtig Halloween-farve - sammen med lilla.



God tirsdag - og tak for besøg.
Knus


5 kommentarer:

  1. Hold da op, det er da godt nok gennemført. Fantastisk arbejde. Er vild med detaljerne :)
    Knus&Kram
    Minalima/Line

    SvarSlet
  2. Super flot Pips, det er du godt nok sluppet rigtig fint fra. Har aldrig nogen sinde lavet noget som helst HAlloween helelr, men været letsindig nook til at sige ja til den udfordring også, så må heller få fingeren ud og se at komme på noget. Bli´r nok ikke helt nemt, da jeg ikke kan fordrage hverken HAlloween eller orange, så det blir en dobbelt udfordring her, men det skal prøves nu ha ha ha. Så må jeg jo håbe på at klare det lisså godt som dig. LOL:

    SvarSlet
  3. Hold op Pips, hekse, skeletter og edderkopper du har vist det hele med. knus morkaren.

    SvarSlet