mandag den 27. oktober 2014

Dixi Craft


Jeg er stolt og beæret over at være blevet spurgt om jeg vil designe for Dixi Craft.
Og da det er et af de mærker Hobbygaarden har næsten alt fra har jeg sagt JA !

Her kommer så mit første kort med Dixi Craft produkter og det blev et Vintage Bryllupskort.


Baggrundspapiret er fra "Vintage no. 1" - og rammen, der er lavet med Dixi Craft die MD0002, er skåret i papir fra "Grunge Pattern" pakken.
Motivet er fra Dixi toppers pakken med nummer ET0101 - der er fyldt med skønne Vintagemotiver.
Rundt på rammen har jeg sat små halvperler nummer PEARL0024

Blomsterne er fra Marianne design og Joy Crafts.


Metalhjørnerne er nummer MC0002


Jeg glæder mig til samarbejdet med Dixi Craft - og til at vise jer hvad jeg får lavet med produkterne!
God ny uge!!
Knus.

8 kommentarer:

  1. Ja men stort tillykke med din nye tjans da, og du laver jo alligevel en masse med dem, så det passer jo perfekt.
    Hvor er dit kort bare flot som alt du laver, og lækre sager, der er brugt til det, må jeg nok sige.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det Dorthe, og god fornøjelse - glæder mig til at se hvad du får lavet

    SvarSlet
  3. Tillykke med det! Det er jo ren win win - for dig, for Dixi Craft og for Hobbygården.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Tillykke, en rigtig flot kort.

    SvarSlet
  5. Tillykke! Det får vi andre jo også meget glade af! Du laver jo i forvejen mange smukke kreationer, men endnu flere nu i kraft af du er bleven officiel designer. Flot!

    SvarSlet
  6. lækkert kort! Tillykke med design-pladsen!

    SvarSlet
  7. Meget smukt og lækkert kort.Stort tillykke med dit nye "job" glæder mig til at se hvilke lækkerier der kommer ud af det samarbejde ;O))

    SvarSlet