tirsdag den 21. oktober 2014

3 Prinsesser.


Jeg blev spurgt om jeg kunne lave kort til 3 småpiger.
Der skulle Disney-motiver på de 2 og en dukke..? (tror jeg) på det tredie.
Fridas kort skulle være pink og have Elsa motiv, Nicolines skulle være lilla og med Anna motiv og Matildes skulle være Turkis og med Claudene Wolf motiv.

Her er hvad jeg fik lavet.




Jeg fik chefens mand til at finde motiver på nettet og printe til mig. 
Og så tænkte jeg glitter - derfor er der glitterkarton bag motiverne på alle 3 kort. 
Der er brugt forskellige Marianne design og Joy Crafts dies og masser af blomster fra WO. 
Papiret er fra denne blok (det første kort) - og til de to sidste er det denne blok der er brugt. 

Jeg burde nok i grunden få lavet lidt børnekort igen - det er ikke dem jeg får lavet flest af - men de var nu meget sjove at lave.
Tak for besøg.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde Pips, dem er de helt sikkert blevet helt vilde med.

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine dine børnekort, i skønne farver.
    Jeg har givet dig stafetten og linket til din blog i mit sidste indlæg, det er helt o.k hvis du ikke ønsker at tage imod den, men så har du fået en velfortjent ros:-) du kan se mere i mit sidste indlæg.
    Knus Annette

    SvarSlet
  3. Er helt sikkert på at dine smukke prinsese kort bringer lykke

    God aften, knuss

    SvarSlet
  4. Ja Dorte, sådan nogle pige/tøse kort hvor er de kære, og der kan man rigtig gå amok i glimmer. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Meget meget smukke kort, vi er meget begejstrede for dine kort :-)

    Vi vil spørge dig om noget vigtigt. Vil du og dine søde læsere være med til at støtte "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" som køre i stor stil lige nu??

    Se hvordan på Marias blog, Maria har selv kræft og vi samler Bloggere og læsere til projektet.
    www.mariahoffbeck.blogspot.com "En verden af kunst"
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    Maria & Tina

    SvarSlet
  6. Søde kort, som helt sikkert kommer til at glæde nogle småpiger.

    SvarSlet
  7. så vakre kort ,i slike farger som jenter liker, flotte motiver og pynta nydelig , klem Synnøve

    SvarSlet