fredag den 26. september 2014

Tillykke med dagen...


I går begyndte jeg så småt at gøre kits klar til de næste ugers scraparrangementer.
Og i aftes i klubben brugte jeg så allerede de første 3 - hihi.
Her er et af de 3 kort jeg fik lavet.


Til alle de kits jeg pakkede i går (8 stks) har jeg kun brugt papir fra mine rester, jubiiii...
Og til dette kort er det en rest Inkido papir. 
Motivet er fra Digital paper og hjertet er en sort filt-ramme der i den grad er selvklæbende!! 
Det skønne ur er en knap/badge fra Polen.


Blomster fra WO - og fra Joy (tror jeg), bag blomsterne en doily skåret med Cheery Lynn dies og en blonde doily fra Prima.


Den flotte selvklæbende filtbort er også fra Prima... Den har jeg købt for læææænge siden.
De to labels er skåret på Silhouette.


Rigtig god fredag og snart weekend.
Knus.

8 kommentarer:

  1. super sødt kort og uh jeg er ikke så god til de rester men måske jeg skulle gøre som dig og lave som kit. Ønsker dig en god weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  2. Endnu et super lækkert kort Pips, og ja måske skulle man prøve at lave sådan nogle kits også, så man fik brugt lidt flere af alle de rester man altid har. Du har i hvert fald forstået at få noget rigtig lækkert ud af dine.
    Há en rigtig god week-end .

    SvarSlet
  3. Du er god til det med rester! Flot tøzet kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Åee nej, hvor kan du komme meget på et kort, uden det virker rodet, og de der selvklæbende filt fiduser kender jeg godt de vil selv bestemme hvor de skal sidde. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Flot kort med en masse, fine detaljer.
    Det med at pakke kits er vist en god løsning på scraparrangementer, ellers mangler man alverdens ting "hjemmefra", synes jeg :)

    God weekend :)

    SvarSlet
  6. Flot kort. Dejligt at få brugt lidt rester.

    SvarSlet
  7. Super lekkert kort Dorthe!
    Flott pyntet med mange fine detaljer.
    Ha en riktig god weekend :)
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet